۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۱۸۸
دبیرکل مقاومت نجباء عراق:

آمریکا از حماقت خود پشیمان می‌شود

آمریکا از حماقت خود پشیمان می‌شود
الکعبی با تاکید براینکه آمریکا از حماقت خود در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس پشیمان می شود، گفت: درد و حسرت ما از این واقعه به شور و خشم علیه دشمنان تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت نجباء عراق در بیانیه‌ای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نایب رییس الحشد الشعبی عراق را تسلیت گفت.

در ادامه متن این بیانیه را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحيم
يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي. صدق الله العلي العظيم.
إنا لله وإنا اليه راجعون.

ای فرماندهان دلاور! ای صاحبان وعده صادق! (حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس) ما از گذشته تا کنون شما را مشتاق شهادت می‌دیدیم به گونه‌ای که طی سال‌های گذشته در خط مقدم هرگاه آتش جنگ برافروخته می‌شد شما آنجا حضور داشتید. با این وجود شهادت در گریز بود تا اینکه امروز مشتاقانه به شما رو کرد.
شهادت مبارک‎‌تان باد؛ چرا که شما در پی آن بودید و به واسطه زهد به آن نائل شدید.

حاج قاسم سلیمانی عزیز و محبوب دل ما! آسوده بخواب. همانگونه که در نبرد با داعش در موصل و تکریت و سامرا هنگام شهادت یکی از مجاهدان می‌فرمودی: "ضروری است که برای دستیابی به اهداف مقدسی که برای آن گردهم جمع آمدیم ثابت قدم باشیم و در سخت ترین وضعیت هم در هم نشکنیم زیرا اگر این اتفاق رخ دهد شکست خواهیم خورد." از این رو برادرانت در هم نخواهند شکست و راه را گم نمی‌کنند تا در نبرد پیروز شوند. ما بر عهد خود خواهیم ماند تا در در دل هرکداممان یک سلیمانی جوانه بزند.

خون شما انقلاب و سیلابی خواهد بود که غرور و نخوت آنها و مزدورانشان را از میان برمی‌دارد؛ به گونه ای که عراقِ مقدسات و پایتخت عدل الهی را از لوث آنها پاکسازی می‌کند.

آمریکای شرور بداند مرتکب حماقتی شد که بابت آن پشیمان می‌شود. قلب ما مملو از درد و حسرت از دست دادن این شهید صادق و همراهان او است و این حسرت به شور و خشم و انقلاب تبدیل خواهد شد که در میدان نمود پیدا می‌کند. آینده گواه این ادعاست.

شیخ اکرم الکعبی
دبیرکل جنبش نجباء عراق

محمد قمین
ارسال نظرات