۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۳۳۱۹۰
سردار شریف:

شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست ها را به عزا تبدیل می کنیم

شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست ها را به عزا تبدیل می کنیم
سخنگوی سپاه با بیان اینکه شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیستها را به عزا تبدیل می کنیم، گفت: سپاه قاسم سلیمانی های زیادی دارد و این شهادت عزممان را برای انتقام بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی شبکه خبر ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی آمریکای جنایتکار در ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در طول عمر با برکت خود در 41 سال گذشته برای مبارزه با دشمنان مجاهدت های فراوانی کرد.

وی ادامه داد: ایشان در صحنه های دفاع مقدس و همچنین در دوران مبارزه با تروریسم در جبهه مقاومت بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و جز شهادت به چیز دیگری نمی اندیشید.

سردار شریف با بیان اینکه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی لقب زیبا و پرمعنای شهادت را در جریان سفر به کرمان از مقام معظم رهبری دریافت کرد، عنوان کرد: ایشان علیرغم اینکه بالاترین مدال نظامی ایران را با خود به همراه داشتند همواره خود را سرباز ولایت و انقلاب اسلامی می دانستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و سرباز ملت ایران بودند، گفت: سپاه با شهادت این سردار سرافراز امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد؛ جبهه مقاومت نیز در آغاز نقطه شروع است و بدون شک آرمان های این شهید را ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست ها را به عزا تبدیل می کنیم، تصریح کرد: انتقام خون این شهید سرافراز را که جز به آزادی قدس و سرافرازی ملت ایران نمی اندیشید از جنایتکاران خواهیم گرفت؛ ما حتما آرمان های ایشان را که در امتداد آرمان های امام راحل و رهبری است محقق خواهیم کرد.

سردار شریف با بیان اینکه سپاه قاسم سلیمانی های متفاوتی دارد، ابراز داشت: در خانواده سپاه پاسداران و جبهه مقاومت انسان های شجاع و بزرگی هستند که  نمی گذارند راه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فراموش شود.

وی با بیان این که ما از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسیار متأثر شدیم و این شهادت عزممان را برای انتقام از دشمنان بیشتر خواهد کرد، تأکید کرد: ما در این راه شهدای بسیاری داشته ایم و راه شهدای خود را ادامه می دهیم؛ آمریکا خلاف قوانین بین المللی عمل کردند و قطعاً پاسخ سختی را دریافت خواهد کرد؛ ما در سپاه از مکتب امام و رهبری یاد گرفته ایم که دشمن را لحظه به لحظه به عقب برانیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات