۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۳۳۱۹۱
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

شهادت حاج قاسم سلیمانی مقدمه نابودی آمریکا و اسرائیل است

شهادت حاج قاسم سلیمانی مقدمه نابودی آمریکا و اسرائیل است
نماینده خبرگان تأکید کرد که شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سبب انسجام بیشتر نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر جهان و نابودی آمریک و اسرائیل خواهد شد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن جنایت آمریکای تروریست پیرامون ترور سپهبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان گفت: بنده شهادت این سپهبد شهید و همرزمانشان در عراق را به امت اسلام و جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به اینکه چهره حاج قاسم سلیمانی در خدمت رسانی به انقلاب و جبهه مقاومت معروف تر از آن است که ما بخواهیم آن را توصیف کنیم، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس که دوران پختگی و بروز استعدادهای خدادادی ایشان بود از وی فرمانده ای لایق و توانا ساخت.

آیت الله حیدری خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر توانایی های بی نهایت خودشان توانستند یک در جبهه مقاومت اسلامی یک فرمانده ارشد باشد و میان نیروهای رزمنده حزب الله لبنان، عراق، سوریه، بحرین و یمن هماهنگی ایجاد کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر رهبر معظم انقلاب در عرصه های بین المللی بودند، گفت: ایشان در عرصه های بین المللی حضوری فعال داشتند و در مقابل توطئه بزرگ و ننگین داعش نیز نقش محوری را ایفا کردند؛ خدمات ایشان در زمینه دفاع از حرم و نابودسازی داعش بر کسی پوشیده نیست.

وی پایان بخشیدن به جریان خرافی داعش را یکی از دستاوردهای بزرگ سپهبد شهید قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مستمر در منطقه و با ساماندهی نیروهای انقلابی حشدالشعبی و نیروهای سوریه توانست جریان خرافی داعش را به زیر بکشد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در همه صحنه های جهادی حضور داشتند، عنوان کرد: ایشان در جریان سیلی که در ابتدای امسال در خوزستان به وقوع پیوست نیز در این منطقه حاضر شد و از هیچگونه خدمتی برای مردم دریغ نمی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین سفر خود به عتبات و عالیات و دیار عراق به آرزوی دیرینه خودشان یعنی شهادت دست پیدا کرد، ابراز کرد: ایشان توسط شقی ترین و جنایتکارترین فرد روی زمین یعنی ترامپ به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مقدمه ای برای انسجام بیشتر نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر جهان خواهد بود، یادآور شد: این شهادت مظلومانه مقدمه ای برای شکست های پی در پی و نابودی آمریکا و اسرائیل است./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات