۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۳۲۳۰
آیت الله قبلان:

ترور سردار سلیمانی اقدامی تروریستی که آمریکا مسؤول پیامدهایش است

ترور سردار سلیمانی اقدامی تروریستی که آمریکا مسؤول پیامدهایش است
رییس شورای اسلامی-شیعی لبنان بیان داشت که ترور سردار سلیمانی اقدامی تروریستی که آمریکا مسؤول پیامدهایش است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس شورای اسلامی-شیعی لبنان، شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بدست جنایتکار آمریکا را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله سیستانی و همه ملت های مسلمان به ویژه دو ملت ایران و عراق، تسلیت گفت.

آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان حمله هوایی آمریکا را اقدامی تروریستی عنوان و آن را به شدت محکوم کرد و کاخ سفید را مسؤول کامل پیامدهای خطرناک این جنایت دانست.

رییس شورای اسلامی-شیعی لبنان ترور شهید قاسم سلیمانی و همرزمان عراقی را به منزله جنگی دانست که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا آن را برای فرار از رسوایی های خود و بحران های کشورش صورت داد.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

ارسال نظرات