۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۳۲۴۱
هیأت علمای بیروت:

حق مناسبت‌ترین پاسخ به اقدام بزدلانه آمریکا، برای ایران محفوظ است

حق مناسبت‌ترین پاسخ به اقدام بزدلانه آمریکا، برای ایران محفوظ است
هیأت علمای بیروت در بیانیه ای اعلام کرد: ایران این حق را دارد که به مناسب ترین شکل پاسخ آمریکا را بدهد و این اقدام بزدلانه و احمقانه را بی پاسخ نگذارد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، هیأت علمای بیروت، ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمان عراقی وی بدست جنایتکار آمریکا را محکوم کرد.

در متن بیانیه هیأت علمای بیروت، آمده است: تسلیت عمیق خود را به مقام معظم رهبری و ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای و رهبران ایران در پی ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمان عراقی اعلام می کنیم.

شهادت ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمان عراقی را به ملت ایران و عراق تسلیت عرض می کنیم و اقدام آمریکا در ترور این شهیدان را تروریستی می دانیم.

این حمله هوایی آمریکا تجاوزی بود که همه قوانین را زیرپاگذاشت و واشنگتن مسؤول همه این اقدام ستمکارانه است و ممکن است که منطقه را به جنگ بزرگی بکشاند.

جمهوری اسلامی این حق را دارد که به مناسب ترین شکل پاسخ آمریکا را بدهد و این اقدام بزدلانه و احمقانه را بی پاسخ نگذارد.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رحیم عظیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
با سلام و درود
انا لله و انا الیه راجعون
0
0