۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۳۳۳۹۲
مجمع عالی حکمت اسلامی:

جهاد و مقاومت با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت

جهاد و مقاومت با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت
جهاد و مقاومت با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت و در پی این اقدام جنایتکارانه، بی تردید ملت بزرگ ایران تحت زعامت رهبری از آمریکای جنایتکار انتقامی سخت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عالی حکمت اسلامی به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرده است.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

شهادت سردار بزرگ و سرافراز اسلام، فرمانده غیور و شجاع سپاه قدس، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا و ملت بزرگ و داغدار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.
این ضایعه بزرگ و غم فراموش ناشدنی قلوب همه ملت بزرگ و قهرمان ایران و ملت‌های حق طلب و آزادی خواه منطقه و جهان را جریحه‌دار کرد. بی تردید شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عزم و جدیت ملت بزرگ ایران اسلامی و سایر ملت‌های حق طلب دنیا را برای ایستادگی و مقاومت در برابر سبعیت و زیاده‌خواهی‌های آمریکای جنایتکار و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی، دوچندان خواهد کرد.
این جنایت خباثت‌بار نشانه دیگری از عجز و ناتوانی و فرومایگی آمریکای ددمنش در منطقه است که لکه ننگ دیگری را بر صفحات تاریخ نکبت‌بار خود ثبت و انزجار بیشتری را برای خود رقم زد.
با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و مجاهدان بویژه یاد و خاطره شهید والامقام و همیشه جاوید؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهمان شهیدش بویژه سردار سرافراز ابو مهدی المهندس، یقین داریم پرچم عزت و پایداری ایران اسلامی که با خون پاک این شهیدان والامقام به اهتزار درآمده، به دست خیل عظیم مردان و زنان غیور اسلامی بر افراشته خواهد ماند و مسیر پر افتخار ایثار، جهاد و مقاومت با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت. در پی این اقدام جنایتکارانه، بی تردید ملت بزرگ ایران تحت زعامت، رهبری و فرماندهی معظم کل قوا از آمریکای جنایتکار و ایادی داخلی و خارجی اش بزودی زود انتقامی سخت خواهد گرفت.

مجمع عالی حکمت اسلامی با گرامیداشت مجاهدت، رشادت و خدمات درخشان، کم‌نظیر و ماندگار این غیور مرد سرافراز تاریخ ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با ظلم، استکبار و تروریسم، بار دگر این ضایعه عظمی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت عزادار و قدرشناس ایران اسلامی، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران همیشه پیروز، هم‌رزمان، خاصه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید و علو درجات این شهید والامقام و همراهانش را از درگاه خدای منان مسألت دارد.
مجمع عالی حکمت اسلامی
۱۳ دی ۱۳۹۸
/1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات