۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۳۳۴۴۱
هانی زاده مطرح کرد؛

آمادگی کامل محور مقاومت برای انتقام

آمادگی کامل محور مقاومت برای انتقام
هانی زاده با اشاره به ترور سردار سلیمانی از آمادگی کامل محور مقاومت در پاسخ به اقدام آمریکا خبر داد.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: اجرای چنین اقدامی در فرودگاه بین المللی بغداد نشان دهنده خوی ددمنشانه آمریکا و نقض قوانین بین المللی از سوی نیرو‌های این کشور است.

تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با دعوت رسمی مقامات عراقی در این کشور حضور پیدا کرد، افزود: اقدام جنایتکارانه آمریکا نقض حاکمیت عراق است و به تبع همه نیرو‌های موجود در عراق پاسخ مناسب را در زمان و مکان مناسب به آمریکایی خواهند داد.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس کاملا بررسی شده و از قبل طراحی شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی رژیم‌های مرتجع منطقه در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند ضمن اینکه عوامل داخلی عراق، اطلاعات مربوط به رفت و آمد‌های سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در اختیار مقامات آمریکایی قرار داده بودند.

هانی زاده با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اطلاعات لازم برای انجام ترور را کسب کرده بودند، اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکان مناسب و به دور از شتابزدگی صورت می‌گیرد، اوضاع در چند روز آینده کاملا بحرانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سفارتخانه آمریکا در بغداد تخلیه شده است، ادامه داد: همه نیرو‌های محور مقاومت در یمن، سوریه، عراق و لبنان به حالت آماده باش درآمدند تا پاسخی مناسب و متناسب با حجم جنایت اخیر به آمریکایی‌ها بدهند.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه آمریکا فهرستی بلند از شخصیت‌های محور مقاومت من جمله سید حسن نصرالله، شیخ نعیم قاسم و شخصیت‌های تأثیرگذار سیاسی و نظامی در عراق، سوریه و لبنان را برای ترور تهیه کرده است، تصریح کرد: ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان به درجه‌ای از جنون رسیدند که دست به ماجراجویی‌های خطرناک می‌زنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات