۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۳۳۴۵۲
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم:

شادی لحظه‌ای آمریکا به عزا تبدیل می‌شود

شادی لحظه‌ای آمریکا به عزا تبدیل می‌شود
امام جمعه تبریز گفت: دشمن بداند این خون پاک به هدر نخواهد رفت و عزم ملت ایران و سرداران و سربازان میهن عزیزمان برای گرفتن انتقام سخت از آنها جزم تر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهتمام به امور مستضعفان و طبقات محروم، مبارزه با راحت طلبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی از شاخص‌های نماینده اصلح و تراز انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت از سوی نمایندگان مجلس گفت: کسی که با حمایت مالی دیگران به مجلس راه یابد نماینده قشر خاص از جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم ساده‌زیستی، دوری از اشرافی گری و خادم ملت بودن را از دیگر شاخص‌های نماینده اصلح و تراز انقلاب عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز با یادآوری مناسبت‌های تقویمی و واقعه ننگین کشف حجاب در 17 دی ماه افزود: مسئولان مدارس و مربیان پرورشی به مسئله حجاب که زینت بانوی ایرانی است بیش از پیش توجه و اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ‌آل‌هاشم در ادامه با اشاره خطای راهبردی آمریکا در حمله به نیروی حشد الشعبی عراق تاکید کرد: این حملات انسجام ضد استکباری و انسجام داخلی عراق افزایش داده است.

وی گفت: آمریکا و ایادی استکبار بداند تبدیل حملات نرم به حملات سخت در میان مدت و بلند مدت به ضرر آمریکا در منطقه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین خاطر نشان کرد: این رزمایش در طول تاریخ ایران اولین بار است که انجام گرفت و موجب اقتدار ایران اسلامی شد.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موضوع دیگری بود که حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم با تبریک و تسلیت آن به مردم قهرمان ایران، آذربایجان و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم فصل جدیدی در سپاه و نیروی قدس آغاز کرده است که شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست را به زودی به عزا تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دشمن بداند این خون پاک به هدر نخواهد رفت و عزم ملت ایران و سرداران و سربازان میهن عزیزمان برای گرفتن انتقام سخت از آنها جزم تر شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز با طرح آثار و برکات ذکر الهی گفت: خداوند همنشین کسی است که اورا همیشه یاد می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: هر کس ذکر الهی داشته باشد خداوند همیشه و در همه شرایط کمک و یار او خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ‌آل‌هاشم با بیان اینکه ذکر الهی محبت خداوند در دل انسان حاکم می‌کند ادامه داد: افزایش برکت، حضور ملائک و دوری شیاطین از محل زندگی انسان از دیگر برکات ذکر الهی است.

خطیب نماز جمعه تبریز خاطر نشان کرد: با یاد خدا انسان از هوای نفسانی و شیطان دور میشود و رستگار می‌شود.

وی آرامش جامعه را در سایه ذکر الهی عنوان کرد و گفت: سعی کنیم در طول شبانه روز یاد خدا باشیم و همه اعمالمان برای رضایت الهی باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات