۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۴۹۵
سردار اشتری:

رییس جمهور دیوانه آمریکا منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد

رییس جمهور دیوانه آمریکا منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد
فرمانده ناجا با بیان اینکه آمریکا و رییس جمهور دیوانه اش منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشند، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با تروریسم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امشب در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید سپاه قدس و یادواره شهدای مدافع امنیت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی گفت: شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و وطن و حریم، جملگی بر گردن ملت ایران حق دارند، زیرا اگر فداکاری آنها نبود هم اکنون شاهد امنیت پایدار در کشور نبودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز امنیت خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: شهدای امنیت و ایثارگران این عرصه بودند که توطئه دشمنان در اغتشاشات آبان ماه را خنثی کردند؛ مهم ترین عاملی که جنگ امنیتی آبان ماه را خنثی کرد، عنایات الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود.

سردار اشتری با بیان اینکه موضع رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه خودشان به منزله آبی بر آتش فتنه دشمن بود، ابراز کرد: مردم پس از شنیدن سخنان بلافاصله میدان را ترک کرده و صف خود را از اشرار جدا ساختند؛ سخنان رهبر معظم انقلاب امنیت و جمهوریت و استقلال کشور را حفظ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مجاهدان عرصه امنیت داخلی نیز یکی از عوامل خنثی سازی فتنه دشمنان در آبان ماه بود، خاطرنشان کرد: عامل سوم و عامل مهم خنثی سازی فتنه دشمن نیز مردم هستند، زیرا با حضور خودشان خط بطلانی بر فتنه ها و توطئه های دشمنان کشیدند؛ دشمن می پنداشت این فتنه ادامه پیدا می کند، اما مردم خط بطلانی بر همه گمان های آنها کشیدند.

وی ابراز کرد: مجاهدان عرصه امنیت در نیروهای نظامی و انتظامی با آمادگی کامل در همه جا حضور دارند و توطئه های دشمن را با اشراف اطلاعاتی نابود می کنند.

سردار اشتری در ادامه به ابعاد شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: این حادثه یک ضایعه بزرگ برای ما بود؛ خون این شهید عزیز و بزرگوار و یارانشان و شهید ابو مهدی المهندس سبب تقویت جبهه مقاومت در همه دنیا شد؛ آزادی خواهان جهان مسیر شهید سلیمانی را با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با تروریسم بود، خاطرنشان کرد: ایشان 40 سال مجاهدت کرد و اگر رشادت های ایشان نبود امروز امنیتی در کشور وجود نداشت؛ شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را برای امنیت کشور انجام داد و در جبهه مقاومت نیز نقش محوری بر عهده داشت؛ حضور ایشان در منطقه برای امنیت مردم و نوامیس مسلمانان بود.

وی ابراز کرد: حضور ایشان در منطقه برای صلح و امنیت بود و هدف دیگری از مجاهدت در منطقه نداشت؛ ایشان محبوب قلوب و حافظ امنیت بود، از این جهت همه مردم و آزادی خواهان جهان داغدار ایشان هستند؛ ایشان داعش را به زانو در آورد و به گورستان تاریخ فرستاد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اگر آمریکایی ها امروز علیه ایشان جنگ راه انداخته و او را به شهادت رساندند، بخاطر حمایت از گروه های تروریستی است؛ امروز بالاترین و بزرگ ترین تروریست ترامپ محسوب می شود؛ کسانی که دم از حقوق بشر می زنند ثابت کردند که به فکر مردم نیستند، زیرا امروز غربی ها سردمدار تروریسم و خشونت در دنیا بوده و اگر کسی در مقابل آنها بایستد با او مخالفت می کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه آمریکایی ها بدانند خون شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام جهان و در رگ های جوانان و آزادی خواهان جاری شده است، گفت: اگر چه ما ایشان را به حسب ظاهر از دست داده ایم، اما راه ایشان ادامه خواهد یافت؛ امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی در کشور خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه آمریکا و رییس جمهور دیوانه اش منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده ولایتمدار به تمام معنا بود.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی شهدا تبعیت محض ولی فقیه است، ابراز کرد: شجاعت، قاطعیت، اقتدار، هوشمندی، حکمت و شجاعت از خصوصیات بارز شهید سلیمانی بود؛ ایشان همواره آرزوی شهادت داشتند.

سردار اشتری یکی از ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مردمی بودن دانست و عنوان کرد: توانمندی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی نیز از سایر ویژگی های این سردار رشید اسلام بود؛ امروز ما باید برای رضای شهدا از رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم.

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
حال که آمریکایی ها مرتکب این اشتباه راهبردی شده اند، ملت عراق باید نهایت استفاده را از این اشتباه ببرند و بر اخراج آنان از خاک این کشور و پایان اشغالگری عراق تاکید کنند.
1
0