۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۵۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سردار سلیمانی شهید همبستگی جبهه مقاومت است

سردار سلیمانی شهید همبستگی جبهه مقاومت است
نماینده ولی فقیه در لرستان سردار سلیمانی را شهید همبستگی جبهه مقاومت خواند و گفت: راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در دیدار نماینده ولی‌فقیه در بوسنی و هرزگوین در دفتر امام جمعه خرم‌آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: آمریکا می داند هرکجا که ایران در منطقه حضور داشته شکست خورده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید همبستگی است، افزود: راه انقلاب همچنان ادامه دارد، راه سردار سلیمانی ادامه دارد و انقلاب اسلامی حافظ خون شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خواستار حفظ وحدت و انسجام مسلمانان برای پیروزی اسلام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش خاطرنشان کرد: نماینده ولی‌فقیه رقیب روحانیت، ادارات و مردم در استان نیست، بلکه به دنبال وحدت و توسعه در لرستان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در سایه وحدت و همدلی می توان اقدامات مهمی در توسعه استان و رفع مشکلات مردم برداشت و مهم ترین اولویت ما برقراری وحدت و همدلی است.

وی به وجود مشکل بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان به عنوان سرمایه های اصلی این نظام باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت وحدت در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان خاطرنشان کرد: تکیه بر ظرفیت ها، مدیریت جهادی مسؤولان و روحیه انقلابی کلید رفع این مشکل است.

وی به همت جهادی جوانان اشاره کرد و یادآور شد: جوانان رویش‌های انقلاب هستند و همواره برای محرومیت زدایی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از تشکیل کارگروه هایی در زمینه های تخصصی برای رفع مشکلات استان لرستان خبر داد و بیان کرد: در این راستا افرادی در خارج از استان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

مردم سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی هستند

نماینده ولی‌فقیه در بوسنی و هرزگوین در ادامه این دیدار با قدردانی از ائمه جمعه  و مردم گفت: باید قدردان مردم باشیم چرا که آنها سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر عیدی با تسیلیت شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: امیدواریم با شهادت سردار سلیمانی قدرت مضاعف به جبهه مقاومت بخشیده شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات