۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۳۳۵۳۰
با حضور شخصیت های برجسته حوزوی؛

اجتماع باشکوه حوزویان در گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

اجتماع باشکوه حوزویان در گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
اجتماع باشکوه حوزویان در گرامیداشت شهادت سرداران حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اجتماع باشکوه حوزویان در گرامیداشت شهادت سرداران حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس صبح امروز با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات اعرافی، خاتمی، غروی، مدرسی یزدی، محمدی عراقی، فاضل لنکرانی، فقیه یزدی، مروی و بطحایی و حجج اسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و رفعتی در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم و اجتماع بزرگ و با شکوه با دعوت مشترک جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برای پاسداشت مقام شهادت و نماد مقاومت با حضور همه حوزویان و امت حزب الله برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در این مراسم با شکوه به ایراد سخن پرداخت و ضمن اشاره به ابعاد شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد که راه این شهدای بزرگوار بی رهرو نخواهد ماند.

وی همچنین با بیان اینکه همه جبهه مقاومت خون خواه شهید سلیمانی هستند و با تأکید بر اینکه همرزمان شهید سلیمانی انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت، گفت: آمریکا دیگر روی آرامش را نخواهد دید.

گفتنی است، مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور روز گذشته طی بیانیه ای دروس حوزه علمیه را در روز شنبه 14 دی ماه برای گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیل اعلام کرد و از همه اساتید، روحانیون و طلاب برای شرکت در این اجتماع با شکوه دعوت به عمل آورد.

حوزویان و امت حزب الله با شعارهایی همچون «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز»، «آمده وقت قیام، هنگامه انتقام»، «حاج قاسم عزیزم، شهادتت مبارک»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «آمریکا فتنه گر بزرگ است»، «علمدار ولایت حوزویان فدایت»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «نه سازش، نه تسلیم، مرگ بر آمریکا» یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و از آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کردند.

قابل ذکر است، سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و چند تن از همراهانشان بامداد روز گذشته طی یک حمله تروریستی به دستور ترامپ خبیث و به وسیله وزارت دفاع آمریکای جنایتکار مورد هدف قرار گرفته و در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات