۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۳۳۵۸۷
در مدرسه عالی شهید مطهری؛

اجتماع باشکوه حوزویان در سوگواری شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

اجتماع باشکوه حوزویان در سوگواری شهادت سردار سلیمانی برگزار شد
اجتماع باشکوه حوزویان در سوگواری شهادت سردار سلیمانی با حضور علما و اساتید حوزه های علمیه استان تهران در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع باشکوه حوزویان در سوگواری شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسؤولان و طلاب حوزه های علمیه استان تهران در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران، حجت الاسلام هادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران، سرکار خانم معصومه سادات صادقی قائم مقام حوزه های علمیه خواهران استان تهران، مدیران و طلاب مدارس علمیه در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و با مشارکت مدرسه عالی شهید مطهری در گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی سردار و مجاهد مقاومت شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی در طول این چهار دهه عبد بود و عبودیت در وجودش موج می زد از آنکه کسی درایت، سیاست و تواضع او را ببیند مقام بندگی و عبودیتش را می دید.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند مدیرانی است که عبد باشند، گفت: در مجلس شورای اسلامی باید کسانی ورود پیدا کنند که عبد باشند، مردم مجلس شورای اسلامی را با انتخاب نمایندگان مومن و عبد نورانی کنند تا آن نمایندگان استوار، محکم و با صلابت از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: همان ویژگی ها و خصائصی که امام علی(ع) در شان فرمانده شجاع، عالم و بصیر خویش فرمودند را می توان در چهره و عملکرد سردار سلیمانی مشاهده کرد، سردار سلیمانی عبد بود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات