۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۳۶۲۳
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

رهبران جبهه مقاومت در سطح بالای هماهنگی برای هر احتمالی هستند

رهبران جبهه مقاومت در سطح بالای هماهنگی برای هر احتمالی هستند
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین بیان کردند که پاسخ پیش روی ایران به آمریکا برای تلافی ترور سردار سلیمانی شگفت‌انگیز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «ابومجاهد البریم» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین هم ترور سردار قاسم سلیمانی و تنی چند از فرماندهان الحشد الشعبی عراق در حمله بامداد روز جمعه آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد را محکوم کرد.

ابومجاهد با برشمردن حمایت‌های سردار سلیمانی از مقاومت فلسطین تاکید کرد: «ما به شهید سلیمانی وفاداریم و راه او را ادامه خواهیم داد.»

این مسئول مقاومت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد: «ما با رهبران جبهه مقاومت در سطح بالای هماهنگی به سر می‌بریم و آماده هر احتمالی هستیم.»

«عباس زکی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح هم در گفت‌وگو با المیادین گفت: «ما سلیمانی را چه گوارا خاورمیانه می‌دانیم و ترور او پیامدهای خطیری برای منطقه به همراه خواهد داشت.»

وی تاکید کرد: «آمریکا بهای سنگینی برای ترور سلیمانی خواهد پرداخت. به آنهایی که خود را در دایره آمریکا و اسرائیل قرار داده‌اند می‌گوییم که کمی صبر کنید. پاسخ به ترور سلیمانی ناگوار خواهد بود.»

زکی ادامه داد: «امروز آمریکا دیگر نظام تک‌قطبی در جهان نیست یک قدرت نظامی در جهان به نام روسیه و یک قدرت اقتصادی به نام چین وجود دارد.»

این مسئول مقاومت فلسطین گفت: «آمریکا خون ما را می‌ریزد و دیگر به دنبال راه حل دو کشوری نیست. ما به راهبردی جدیدی برای مواجهه با اشغالگران نیاز داریم.»

زکی پاسخ ایران به جنایت ترور سلیمانی را قطعی خواند و گفت: «ایران همواره ما را شگفت‌زده کرده است.»

جنبش المجاهدین فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا را حماقتی نسنجیده علیه جبهه مقاومت و رهبران آن توصیف کرد و گفت: آمریکا عمداً قصد شعله ور کردن آتش جنگ را دارد.

در این بیانیه آمده است: شکست آمریکا و صهیونیست‌ها در پروژه شیطانی‌شان بود که آنها را به دخالت مستقیم واداشت.

جنبش المجاهدین تأکید کرد: ترور شهید سلیمانی و همراهانش ثبات و استواری جبهه مقاومت را در مسیر مقاومت بیشتر خواهد کرد./983/ب

ارسال نظرات