۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۳۳۶۲۸

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در تبریز برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در تبریز برگزار می‌شود
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: مراسم بزرگداشت شهادت سرباز ولایت و یار دیرین رهبری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند با محور مقاومت مقابله کند در حالی که راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بوده و همرزمانش تداوم بخش آن خواهند بود.

وی افزود: دشمن چون نمی‌تواند کاری از پیش ببرد دست به چنین حماقت‌هایی می زند غافل از اینکه این چنین جنایت‌ها حماقت و زبونی و بیچارگی‌شان را بار دیگر به اثبات رساند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در خصوص حضور مردم تبریز و آذربایجان شرقی نیز تصریح کرد: مردم آذربایجان شرقی بار دیگر با حرکتی که در پی شهادت این سردار کردند با بصیرتی خود را به نمایش گذاشتند و در سوگ مالک اشتر زمان غمگین شده و سوگواری کردند.

وی با اشاره به برپایی مجالس مختلف سوگواری در مساجد و هیئت‌ها، از تعطیلی بازار تبریز خبر داد و گفت: مردم آذربایجان همیشه ولایت مداری خود را در تاریخ نشان دادند و امروز نیز در سوگ شهادت سردار سلیمانی بازار تبریز تعطیل خواهد بود.

سردار خرم ادامه داد: حرکت دیگر در پی شهادت سردار سلیمانی حضور دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز بود که اعلام کردند آماده‌اند تا با فرمان رهبر فرزانه انقلاب برای انتقام خواهی از خون سردار به میدان نبرد اعزام شوند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان از برگزاری مراسم متمرکز سوگواری در تبریز خبر داد و افزود: امروز شنبه پس از نماز مغرب و عشاء این مجلس با حضور آحاد مختلف مردم در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات