۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۳۶۳۸
حجت الاسلام موسوی زاده:

فردا همه مدارس علمیه استان خوزستان تعطیل است

فردا همه مدارس علمیه استان خوزستان تعطیل است
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از تعطیلی همه مدارس علمیه استان در راستای حضور طلاب در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی عنوان داشت: فردا با توجه به تشییع پیکر سردار سلیمانی، همه مدارس علمیه استان خوزستان تعطیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مدارس علمیه اهواز و سایر شهرستان تعطیل هستند، گفت: طلاب بسیار مشتاق حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی هستند؛ از این رو با تعطیلی مدارس علمیه شهرستان‌ها این فرصت را مهیا کردیم تا طلاب شهرستانی نیز در مراسم شرکت بکنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مردم داغدار شهادت سردار سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: مردم با حضورشان در مراسم بر ادامه راه مقاومت و حمایت همه جانبه از مسیر سردار سلیمانی و تبعیت از رهبرانقلاب و ولایت تأکید خواهند کرد.

لازم به ذکر است، امروز پیش از نماز ظهر و عصر مراسم گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در کلیه مدارس علمیه خوزستان برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات