۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۳۳۷۱۵

طلاب استان یزد در سوگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سوگ نشستند

طلاب استان یزد در سوگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سوگ نشستند
طلاب و روحانیان استان یزد در محکومیت جنایت‌های آمریکا و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و روحانیان استان یزد پیش از ظهر امروز در تجمعی با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد جنایت های آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم، روحانیون به سوگواری و نوحه خوانی در وصف سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: امروز روحانیان یزد در اعتراض به این اقدام دست به اعتراض زدند و انزجار و نفرت خود را نسبت به دولت وحشی آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل ابراز داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: پیام روحانیان و طلاب استان یزد خطاب به عاملان شهادت سردار سلیمانی این است که هر روحانی و طلبه یک قاسم سلیمانی بوده که گوش به فرمان ولی و رهبر خویش آماده هر گونه فداکاری است و تا آخرین قطره خون خود را تقدیم اسلام،انقلاب و ولایت فقیه خواهد کرد.

وی وظیفه اصلی حوزه های علمیه را پرورش نسل انقلابی وسربازان مخلص امام زمان(عج) دانست و ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام و روحانیت بود بنابراین اصلی ترین وظیفه روحانیت تربیت سربازان مومن و انقلابی است و دشمنان بدانندهزاران سردار سلیمانی تحویل جامعه خواهیم داد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات