۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۳۳۷۱۷
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

سیلی سختی به صورت شیطان بزرگ می‌زنیم

سیلی سختی به صورت شیطان بزرگ می‌زنیم
امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی شهادت مظلومانه سپهید شهید قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده شهید سلیمانی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با صدور پیامی شهادت جانسوز علمدار جبهه مقاومت را تسلیت گفت و تاکید کرد اگر چه از دست دادن مالک اشتر بصیر و زمان شناسی چون او برای ما سخت است اما سیلی که به صورت شیطان بزرگ خواهیم زد سخت‌تر خواهد بود.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال‌ها با رشادت و از خودگذشتگی آرزوی شهادت را در دل می پروراند عاقبت به این فیض عظیم نائل گشت.

که با شهادتش در محور‌ مقاومت از لبنان گرفته تا یمن و از سوریه تا عراق نه تنها از رویارویی با آمریکای جنایتکار هراسی ایجاد نشد بلکه روح تازه‌ای در کالبد مجاهدین در راه خدا و همه آزادی‌خواهان جهان دمیده شد.

جوانان عزیز مجاهد در کنار یکدیگر با شعار من یک سلیمانی ام به رهبر معظم انقلاب نوید ادامه دادن راه این سردار عزیز و همرزمان شهیدش را می دهند، اگر چه از دست دادن مالک اشتر بصیر و زمان شناسی چون او برای ما سخت است اما سیلی که به صورت شیطان بزرگ خواهیم زد سخت‌تر خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تبریک به روح بلند و ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تسلیت به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله) و همه ملت ایران و خانواده این شهید سرافراز برای وی علو درجات را از حضرت حق مسئلت دارم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات