۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۷۲۲

جزئیات تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در مشهد

جزئیات تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در مشهد
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای دیگر حادثه تروریستی بغداد، ظهر فردا (یکشنبه) در مشهد مقدس تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیکرهای مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و 5 شهید حادثه تروریستی بغداد فردا ظهر ساعت 12 بر دوش مردم شهید پرور مشهد تشییع می شود.

بنابراین گزارش پیکر مطهر این شهدای مقاومت ساعت 12 ظهر از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی بر دوش زائران و مجاوران و مردم شهید پرور مشهد تشییع شده و مراسم وداع در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

پس از مراسم وداع در حرم مطهر رضوی پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس پس از تشییع از حرم مطهر رضوی به نجف منتقل شده و دیگر شهدا به تهران منتقل می شوند و سرانجام پیکر مطهر سردار دلها در کرمان به خاک سپرده خواهد شد.

این گزارش می افزاید بنا به اعلام سرهنگ حسنعلی امامی، جانشین رئیس پلیس راهور مشهد فردا همزمان با تشییع پیکر شهدای مقاومت در مشهد  محدودیت های ترافیکی در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می شود.

از ساعت ۱۰ صبح محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا (ع) شامل میدان امام خمینی به سمت میدان ۱۵ خرداد، آخرین خیابان به سمت خیابان امام رضا (ع) از سمت پایانه مسافربری، تقاطع کوشش به سمت میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی به سمت میدان بسیج، تقاطع بیسیم به سمت میدان بسیج، تقاطع عنصری و همچنین تقاطع شهید اندرزگو اعمال خواهد شد.

گفتنی است، امروز مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا برگزار شد و فردا صبح نیز پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و 4 شهید مقاومت در اهواز تشییع می شود.

خاطرنشان می شود، بامداد جمعه 13 دی حدود ساعت یک بامداد دو خودرو که در حال انتقال شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بودند، هدف حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات