۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۳۲۶
همزمان با سراسر کشور؛

مشهد در عزای سردار بزرگ اسلام غرق در اندوه و ماتم شد

مشهد در عزای سردار بزرگ اسلام غرق در اندوه و ماتم شد
مردم مشهد با راهپیمایی در خیابان های مختلف شهر در سوگ شهادت سردار دل ها اشک ماتم ریختند و ترور شهدای مقاومت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کوچه و خیابان های مشهد با محوریت حرم مطهر رضوی سیاهپوش شده و غرق در اندوه و ماتم شد.

بنا براین گزارش در آغازین ساعات امروز پرچم بارگاه مطهر رضوی تعویض و سیاه پوش شده و خیل عظیم مردم ولایت مدار مشهد به جوار بارگاه رضوی مشرف شده تا در کنار امام مهربانی ها در سوگ از دست دادن یار دیگر انقلاب اشک ماتم ریخته و این امام همام تسلی خاطری بر این قلب های محزون باشد.

در ادامه بعد از نماز ظهر جمعه، مردم مشهد با حضور باشکوه خود و شرکت در راهپیمایی از باب الجواد حرم مطهر رضوی به سمت میدان بسیج انزجار خود را از آمریکا و ایادی او به نمایش گذاشته و در محکومیت ترور سردار دل ها خروشیدند.

همچنین عصر روز جمعه مردم مشهد و بسیجیان با راهپیمایی از مسجدامیرالمومنین(ع) تا مسجد سبزواری ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی، ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

این گزارش می افزاید در مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه و دیگر نهادهای مردمی و انقلابی مراسم بزرگداشتی برای سردا شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در نقاط مختلف مشهد در حال برگزاری است از جمله مراسم عزاداری شهادت سردار سلیمانی با عنوان «قاسم ها در راهند» امروز همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مادران و کودکان و سخنرانی حجت الاسلام نظافت در مهدیه مشهد برگزار می شود.

همچنین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی، مبلغان و طلاب و بزرگداشت و تکریم شهید سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در نمایندگی المصطفی برگزار شد.

خاطرنشان می شود؛ مراسم بزرگداشت مقام شامخ سردار سلیمانی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از 13 تا 15 دی همزمان با نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات