۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۳۳۱۹۳
مقدم فر:

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که امروز در کشور صدها قاسم سلیمانی داریم، گفت: دست و پا زدن های آمریکایی ها و صهیونیست ها آنها را به نابودی نزدیک تر می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم فر کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک در برنامه زنده تلویونی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، به شهادت رساندن شهید سلیمانی و فرماندهان مقاومت را حماقت آمریکا دانست و گفت: آمریکایی تصور کردند که به پیروزی بزرگی دست پیدا کرده اند و اعلام خبر آن اقتدار آفرین خواهد بود، در حالی که از نظر حقوق بین الملل برای آن ها مسأله ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: مشاهده کردیم که برخی عقلای سیاست خارجی آمریکا اعتراض کردند که حرکت آمریکا و ترامپ احمقانه بوده و نسبت به این اقدام هشدار دادند و نهیب زدند، آمریکا یک تروریست دولتی محسوب می شود در کشوری دیگر دست به اقدام تروریستی می زند.

مقدم فر با بیان این که قطعا از دست دادن شخصیتی مانند حاج قاسم سلیمانی برای ما سخت خواهد بود، اظهار داشت: قطعا خون سپهبد سلیمانی مانند دوران حیات با برکتش برای کشور و محور مقاومت برکات خواهد داشت، یکی از برکات ذلت و نابودی دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: از دست دادن حاج قاسم سلیمانی خسارت است اما امروز در سپاه پاسداران صدها قاسم سلیمانی داریم که پرورش یافته مکتب اسلام و مکتب امام هستند که بسیاری را خود حاج قاسم پرورش داده است، دشمن تصور می کنند که تنها حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت بود در حالی که چنین نیست.

مشاور فرمانده سپاه ابراز داشت: در جریان انقلاب اسلامی دیدیم که دشمن تصور می کرد که با به شهادت رساندن شهید بهشتی و 72 تن از مسؤولان تراز بالا کار انقلاب تمام خواهد شد اما امام فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود و رشد پیدا می کند.

وی عنوان کرد: از دست دادن شهید بهشتی هم خسارت بود اما خون های آنان باعث می شد که در انقلاب شکوفایی ایجاد شود، اینگونه نیست که با نبودن برخی شخصیت ها مسیر متوقف شود، این اشتباه محاسباتی و نادانی دشمن است که چنین فکر می کنند.

مقدم فر خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان مفهوم شهادت را درک نمی کنند، مطمئن باشید که شادی دشمنان طولی نخواهد کشید و شادی کوتاه آنان تبدیل به گریه ها، غصه ها، یأس و شکست آن ها در آینده نه چندان دور خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمان نابودی صهیونیست ها و دشمنان با شهادت حاج قاسم سلیمانی جلو افتاد، انتقام خون حاج قاسم تنها برای ایران نیست و امروز میلیون ها نفر در خارج از ایران از عاشقان حاج قاسم آماده این انتقام هستند، آمریکایی ها و صهیونیست خیلی حماقت کردند و در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت.

مقدم فر تصریح کرد: امروز مسیحیان عراق و لبنان هم بیانیه می دهند که انتقام می گیرند، میلیون ها انسان آماده گرفتن انتقام از آمریکایی ها هستند نه تنها در عراق بلکه در هیج جای منطقه و دنیا امنیت نخواهند داشت.

وی افزود: آمریکایی ها خود را در گردابی انداختند که به راحتی نمی توانند از آن خارج شوند، آمریکا و نظام سلطه رو به افول و نابودی است و این دست و پا زدن ها آن را به نابودی نزدیک تر می کند.

محمد قمین
ارسال نظرات