۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۳۷۲۶
سرلشکر رحیم صفوی:

روزها و شب های سختی در انتظار دشمنان است

روزها و شب های سختی در انتظار دشمنان است
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خوشحال نباشند، چرا که روزها و شب های سختی در انتظار آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، عصر امروز در مراسم تجدید میثاق مردم اصفهان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان امام اصفهان، با بیان اینکه حضور مردم اصفهان به منظور تجلیل از رشادت‌های سردار بین المللی مقاومت است، گفت: مردم اصفهان در طول تاریخ همیشه قدرشناس و زمان شناس بوده‌اند و در طول تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی همیشه در میدان حاضر شده‌اند.

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه حضور پرشکوه مردم کشور در گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را حرکتی تاریخ ساز و ماندگار در تاریخ عنوان کرد و افزود: توفان خشم و کینه و نفرت مردم از قاتلان شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و وحدت و انسجام مردم ایران و عراق و غرب آسیا زنگ خطر را برای رییس جمهور قاتل آمریکا و نیروهایش به صدا درآورده است.

وی با اشاره به آمادگی جوانان جبهه مقاومت در کشورهای مختلف منطقه برای انتقام گیری از دشمنان و ادامه داشتن مسیر مقاومت، تصریح کرد: سردار سلیمانی انسانی رئوف، مهربان و بسیار اخلاقی و پایبند به اصول اخلاقی بود، در عین حال از منظر فهم سیاسی و امنیتی و شناخت مباحث امنیتی و سیاسی منطقه در سطح بسیار بالا و با اندیشه بسیار توانمندی بود.

آمریکا مشغول کشتار و غارت در منطقه است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه چندین هزار نیروی آمریکایی از ترس انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی در پایگاه‌های آمریکا در منطقه به هراس افتاده‌اند، اظهار کرد: سردار سلیمانی از ابتدای جنگ به عنوان پاسداری ساده وارد میدان شد، سپس تیپ ثارالله را تشکیل داد و زمانی که بنده فرمانده سپاه شدم به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد دادم سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس باشد و از سال 76 فرماندهی سپاه قدس را برعهده گرفت.

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا در کشورهای مختلف مشغول به کشتار مردم و غارت کشورها است، ترامپ به کلینتون گفت شما داعش را ایجاد کردید و امروز نیز شاهد هستیم آل سعود با حمایت و تجهیزات آمریکا مشغول کشتار مردم یمن هستند، امروز شهادت سردار سلیمانی بزرگترین سند جنایت آمریکا پس از کودتای 28 مرداد و حمله به هواپیمای مسافربری ایران است.

وی ترور سردار سلیمانی را اشتباه احمقانه آمریکا توصیف کرد و گفت: درحالی که نیروهای ما بنا به درخواست دولت‌های برخی کشورها کمک مستشاری به این کشورها دارند، آمریکا در منطقه غرب آسیا در حال دخالت و جنایت است، در سال 2001 کشور افغانستان را اشغال کردند و در سال 2003 عراق را به خاک و خون کشیدند.

روزها و شبهای سختی در انتظار آمریکا و متحدانش است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به خروش نیروهای جبهه مقاومت علیه آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصریح کرد: قطعا مردم عراق با حمایت مرجعیت و نیروهای نظامی آمریکایی‌ها را از عراق بیرون خواهند راند و شکست مفتضحانه‌ای در انتظار آمریکایی‌ها است.

سرلشکر رحیم صفوی به آمریکا و متحدانش نسبت به عواقب سخت اقدام آنها در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی هشدار داد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها خوشحال نباشند، چرا که روزها و شب‌های سختی در انتظار آنها است و خشم ملت ایران بنیان و اساس آنها را نابود خواهد کرد و در نهایت آمریکا ذلیلانه و مفتضحانه باید منطقه را ترک کند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات