۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۷۶۹
حجت الاسلام قلی پور:

انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی مطالبه جهان اسلام است

انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی مطالبه جهان اسلام است
امام جمعه بابلسر گفت: دشمنان بدانند انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش مطالبه جهان اسلام است.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن جنایت اخیر آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، گفت: آمریکایی‌ها باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند.
 
وی با بیان این که دشمنان بدانند انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش مطالبه جهان اسلام است، افزود: امروز ملت‌های منطقه به ویژه در عراق و ایران اسلامی خواستار انتقام سخت از آمریکای جنایت کار هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سردار حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت و اتحاد نیرو‌های انقلابی در جهان اسلام و سربازی فداکار برای پیش‌برد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود، خاطرنشن کرد: این سردار رشید اسلام همه عمر خود را وقف جبهه مقاومت، عزت اسلام وتحقق آرمان‌های والای انقلاب کرد.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که حضور بی نظیر مردم عراق در تشییع پیکر شهدای مقاومت نشان دهنده عشق و علاقه سردار دل‌ها در میان مردم منطقه بوده است، تصریح کرد: سپهبد سلیمانی حق عظیمی بر گردن ملت‌های جهان و منطقه در محو تروریسم دارد.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که سپهبد سلیمانی نقش کلیدی و برجسته‌ای در فروپاشی قدرت روز به زوال آمریکایی‌ها در منطقه داشتند، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام موجب شکست سیاست‌های آمریکایی‌ها در منطقه شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از سپهبد سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت و ایمان و الگوی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جهان یاد کرد و گفت: انتقام خون شهدای مقاومت به زودی از آمریکای جنایت کار گرفته خواهد شد.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که سیره و مجاهدت‌های این شهید والامقام، الگویی شایسته برای همه رزمندگان جبهه مقاومت است، افزود: با شهادت این مجاهد بزرگ اسلام فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت و ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان قطعا راه این سردار سرافراز را با قدرت ادامه خواهند داد.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این سپهبد سلیمانی بنیان گذار هسته‌های مقاومت بین‌المللی اسلامی در دوران اخیر بود، خاطرنشان کرد: این سردار رشید اسلام آرزوی دیرینه امام راحل در تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان اسلام را محقق کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جهان اسلام انتقام سختی از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت، تاکید کرد: رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی خبیث بداند از لحظه شهادت حاج قاسم شمارش معکوس برای زوال و نابوی شان آغاز شده و به فضل الهی سریعتر از وعده گذشته شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهیم بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات