۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۵۸۱

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در امامزادگان مازندران

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ویژه برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهادت سردار رشید اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی با بیان این‌که ویژه برنامه‌های شهادت سردار به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان ابلاغ شده، گفت: به همین مناسبت امامزادگان و بقاع متبرکه استان سیاه پوش می‌شوند و پرچم سیاه در این اماکن مقدس به اهتزاز در می‌آید.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان مقاومت به منظور سخنرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان‌های مختلف استان دعوت می‌شود.
 
حجت الاسلام حیدری در ادامه سخنان خود افزود: هیئات مذهبی و مداحان نیز مراسم‌های ویژه‌ای را در امامزادگان برگزار می‌کنند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: کارشناسان و روحانیون حاضر در امامزادگان نیز به تبیین محور‌های مقاومت و دستاورد‌های مدافعان و حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: سردار شهید سلیمانی فرمانده‌ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه‌ی فی سبیل الله او است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: خون سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کرده است.
 
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: ویژگی‌های اخلاقی و اقتدار سردار سلیمانی زبانزده خاص و عام در محافل مختلف عمومی و سیاسی است و به جرأت می‌توان گفت سردار سلیمانی جزو معدود اشخاصی است که دوست و دشمن خصوصیات بارز اخلاقی، نظامی و سیاسی او را ستوده اند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات