۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۳۳۵۳۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

سپبهد سلیمانی چشم امید همه مستعضعفان و آزادگان جهان بود

سپبهد سلیمانی چشم امید همه مستعضعفان و آزادگان جهان بود
حجت الاسلام صادقی با اشاره شهادت سردار سپهبد سلیمانی، گفت: جبهه مقاومت پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده‌ای را به آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها خواهند داد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی، گفت: این اقدام جنایت کارانه آمریکایی‌ها به طور حتم بی پاسخ نخواهند ماند.
 
وی با بیان این که با ادامه راه شهیدان درخت مقاومت تنومند‌تر خواهند شد، افزود: امروز همه دلبستگان مقاومت در انتظار خون خواهی سردار سپهبد سلیمانی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهترین پاداش برای سردار پرافتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی شهادت بود، خاطرنشان کرد: سردار سپهبد سلیمانی سد محکمی در برابر تجاوز‌های آمریکایی‌ها در منطقه بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپبهد سلیمانی چشم امید همه مستعضعفان و آزادگان جهان بود، بیان داشت: این سردار مجاهد سپاه اسلام به دلیل شکست سیاست‌های نظام سلطه در منطقه، خار چشم آمریکا بود.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که دشمنان بدانند که جبهه مقاومت از این پس در عزم خود برای نابودی استکبار جزم‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز قاسم سلیمانی‌های دیگری راه این مبارزه نستوه و شجاع جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد.
 
وی با بیان این که سردار سپهبد سلیمانی با مجاهدت خود فرزند نامشروع آمریکا، صهیونیست‌ها و سعودی را از منطقه نابود کرد، بیان داشت: اگر مجاهدت‌های سپهبد سلیمانی نبود امروز داعش بر کل سوریه و عراق حاکم بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سپهبد سلیمانی را تربیت یافته مکتب امام راحل و سربازی فداکار برای مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت: شهادت مزد سال‌ها تلاش و مجاهدت‌های مقتدرانه و خالصانه در جبهه مقاومت بود.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که به طور حتم درخت مقاومت با این اقدام جنایت کارانه آمریکایی‌ها تنومند‌تر خواهد شد، بیان داشت: انتقام سخت ملت ایران و جبهه مقاومت از آمریکایی‌های جنایت کار محفوظ است و در اسرع وقت انتقام خواهیم کرد.
 
وی با بیان این که به طور حتم جبهه مقاومت پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده‌ای را به آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها خواهند داد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها اطمینان داشته باشند که از این پس خواب آرامی نخواهند داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات