۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۳۳۳۹۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی به حماسه بزرگ ملی و اسلامی تبدیل خواهد شد

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی به حماسه بزرگ ملی و اسلامی تبدیل خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی به طور حتم به یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی تبدیل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه به منظور تجلیل و تکریم از این یار وفادار امام و رهبری تأکید کرد و گفت: مردم ما منتظر هستند تا در این مراسم‌ها عشق و احساسات خود را نسبت به سردار شهید نشان دهند.
 
وی با تقدیر از حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه جمعه و همچنین راهپیمایی خودجوش پس از اقامه نماز جمعه افزود: مردم همه شهر‌های کشور با حضور خودجوش خود در نماز‌های جمعه از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی تجلیل کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی به طور حتم به یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی تبدیل خواهد شد، بیان داشت: ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی به طور حتم حضور بی نظیر و باشکوهی در این مراسم خواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: چهلمین روز شهادت این یار صدیق انقلاب ۲۲ بهمن امسال را نیز پررنگ‌تر و قوی‌تر از گذشته خواهد کرد که آثارش در حضور حداکثری و همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داده خواهد شد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که باید راه، آرمان، خواسته‌ها و اهداف شهدایی همچون سپهبد سلیمانی را پاس بداریم و ادامه دهیم، تصریح کرد: هر کدام از این شهدا که می‌روند بار ما سنگین‌تر می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: احساس مسؤولیت ما باید بیشتر، وظیفه ما سخت‌تر و تلاش و انگیزه ما باید فراوان‌تر و قوی‌تر شود.
 
سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به مجاهدت‌های سپهبد سلیمانی از ایشان به عنوان شخصیتی بی نظیر در دلدادگی به انقلاب و ولایت یاد کرد و گفت: باید مراسمی در شأن و جایگاه این شخصیت برجسته انقلاب در سطح شهر‌ها برگزار شود.
 
وی با اشاره به سه روز عزای عمومی در کشور، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر بهره گرفته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات