۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۲۱۴

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درپی شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درپی شهادت سردار سلیمانی
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از نیروی های جبهه مقاومت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.
 
متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

بسم رب الشهدا والصدیقین
کبوتر عاشق و سردار میدان‌های بزرگ ایثار و جان فشانی، سردار حاج قاسم سلیمانی به افتخار شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از مظلومان و ستمدیدگان نائل آمد.
 
آن مجاهد پرافتخار و بزرگ اسلام و قهرمان جبهه‌های مقاومت، که سال‌ها در صحنه‌های مختلف و خطیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دوران دفاع مقدس و مبارزه جانفشانانه با شرارت طلبان و تکفیری‌ها در راستای صیانت از حریم آل الله (علیهم السلام) عزیزترین گوهر حیات خود را در طبق اخلاص نهاد، آسمانی شد و به شهیدان خدایی پیوست.
 
آنان که این جنایت بزرگ را رقم زدند، آگاه باشند که هر ایرانی انقلابی و هر کودک خفته در گهواره در منطقه، راه پرافتخار و هدف درخشان شهید حاج قاسم سلیمانی را با مباهات و آرزو ادامه خواهد داد و این بیرق به اهتزاز درآمده بر علیه ستمکاران و اشرار هرگز بر زمین نخواهد ماند و جنایتکاران بی گمان تاوان سخت و سنگینی پس خواهند داد.
 
اینجانبان شهادت سردار و مجاهد بزرگ اردوی اسلام و بزرگ قهرمان عرصه مقابله با ستم و دفاع از ستمدیدگان، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه را به پیشگاه حضرت بقیة الله‌ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
 
اکنون وقت آن است تا همه آحاد مردم بصیر و شهیدپرور ایران و مردم ولایتمدار مازندران، برای بزرگداشت یاد و نام آن بزرگمرد به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) اقتدا کنیم که فرمود: ملت ایران یاد و نام شهید عالی مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات