۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۰۷۴
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی تأکید کرد؛

ضرورت جریان شناسی و تحلیل جریان فرقه ضاله بهائیت در مراکز علمی

ضرورت جریان شناسی و تحلیل جریان فرقه ضاله بهائیت در مراکز علمی
حجت الاسلام رضانژاد با بیان این که نفوذ اسلام در همه نقاط جهان در حال گسترش است، گفت: تلاش فرقه ضاله بهائیت جلوگیری از گسترش اسلام ناب در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام رضا نژاد، عضو هیأت علمی جامعه المصطفی امروز در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ضاله بهائیت که در دانشگاه فنی نوشیروانی بابل برگزار شد، با جریان شناسی فرقه ضاله بهائیت و فتنه گری جریان این فرقه ضاله در جهان اسلام گفت: عالمان دینی باید در این برهه از زمان در برابر این انحرافات و خرافات روشنگری کنند و این رسالت مهم علما و روحانیان امروز بیشتر از پیش مشهود است.
 
وی بر ضرورت جریان شناسی و اهمیت تحلیل جریان فرقه ضاله بهائیت با برگزاری همایش‌های علمی تأکید کرد و افزود: باید در چنین نشست‌های علمی و کارشناسی راهکار‌های مواجهه با این فرقه ضاله را بررسی کنیم.
 
حجت الاسلام رضا نژاد با بیان این که پرداختن به اسلام، مبانی اسلام ناب، سیره منش پیامبر خاتم و اهل بیت (ع) امری اجتناب ناپذیر است، گفت: جریان فرقه ضاله بهائیت اصل خاتمیت پیامبر اسلام را دچار شبهه و تشکیک کرد و در این مواقع باید با کار فرهنگی و علمی در مقابل این شبهات و نقد‌ها ایستادگی کرد.
 
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی با اشاره به این که اسلام دینی جهانی و پیامبر گرامی اسلام نیز پیامبر همه جهان اسلام است، ادامه داد: این فرقه ضاله آیین اسلام را نفی و آیین بهائیت را ترویج و تبلیغ می‌کنند.
 
وی با بیان این که مخالفان اسلام و تفکر شیعی برای این رشد فزآینده اسلام خواهی در جهان در حال برنامه ریزی هستند، ادامه داد: مسیحیت تبشیری، صهیونیسم جهانی و فرقه ضاله بهائیت اصلی‌ترین مخالفان این رشد بوده و با همراهی ایالات متحده در حال برنامه ریزی هستند.
 
حجت الاسلام رضا نژاد با اشاره به این که یک مثلث شوم در حال مقابله و تقابل با ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است، افزود: اسلام، اسلام ایرانی و انقلاب اسلامی امروز بیشترین گرایش این رشد فزآینده در جهان است و روز به روز به این نفوذ و محبوبیت در اسلام خواهی جهانی بیشتر می‌شود و این نشانه قدرت جذب و نفوذ جمهوری اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که فرقه شناسی و جریان شناسی فرقه‌های ضاله باید به عنوان یک موضوع مهم در کشور پرداخته شود، ادامه داد: پیام آوران انقلاب اسلامی و حوزه دین و اسلام ناب باید در تقابل قدرت‌های جهانی برنامه ریزی داشته باشند و به لحاظ علمی خود را آماده کنند./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات