۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۰۶۳
مدیر کارگروه نقد بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی:

فرقه ضاله بهائیت مدلی از رفتار‌های وحشیانه داعش در عصر حاضر است

فرقه ضاله بهائیت مدلی از رفتار‌های وحشیانه داعش در عصر حاضر است
حجت الاسلام روزبهانی با تأکید براین که فرقه ضاله بهائیت ریشه در تاریخ استعمار و استکبار دارد،گفت: این نوع مدل جدید ایدئولوژی دینی مبتنی بر تفکرات استعماری و استکباری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام روزبهانی، مدیر کارگروه نقد بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی امروز در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ضاله بهائیت که در دانشگاه فنی نوشیروانی بابل برگزار شد، فرقه ضاله بهائیت را یک اندیشه سیاسی دانست و گفت: این فرقه ضاله در راستای تخریب تفکر دینی و اندیشه‌های ناب اسلامی حرکت و نسبت به مهدویت ایجاد شبهه می‌کند.
 
وی، بهائیت را یک فرقه تشکیلاتی و جریان حزبی معرفی کرد و با بیان این که این فرقه ضاله ذهن جوان پویشگر و انقلابی را بیمار می‌کند، افزود: این فرقه ضاله به طور دائمی در حال نفوذ در ارکان مهم کشور و نهاد‌های تصمیم سازی است.
 
حجت الاسلام روزبهانی با بیان این که فرقه بهائیت تلاش می‌کند جامعه دینی و اسلامی را با چالش مواجه کند، خاطرنشان کرد: همه تلاش این فرقه ضاله در راستای تخریب چهره اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
 
وی با بیان این که برخی ادعا‌های علمی و کذب جزء در این فرقه ضاله وجود دارد، تصریح کرد: این عناصر مدعی تلاش کردند چهره اسلام را سیاه و نسبت به آیات قرآن کریم و روایات در تاریخ اسلام شبهه ایجاد کنند.
 
مدیر کارگروه نقد بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که برخی افراد از این فرقه ضاله در تقابل با مراجع در طول تاریخ قرار گرفتند، ادامه داد: فرقه ضاله بهائیت مبانی فکری و عقیدتی هم دارد که باطل است، اما با ساختار‌ها و تشکیلاتی عمل کردن در حال ترویج این فرقه ضاله قرار دارند.
 
حجت الاسلام روزبهانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در خصوص این فرقه ضاله فتوا صادر کردند و خواستار برخورد قاطع با انحراف و خرافات در این فرقه شدند، بیان داشت: فرقه ضاله بهائیت بر خشونت، خیانت و خرافات در طول ۲۰۰ سال گذشته مبتنی بوده است.
 
وی با اشاره به این که تاریخ فرقه ضاله بهائیت تنها با قتل و غارت عجین شده است و به طور دائم در حال کشتن، جنگ و خونریزی است، خاطرنشان کرد: فرقه ضاله بهائیت یک مدل از رفتار‌های وحشیانه داعش در عصر حاضر است.
 
حجت الاسلام روزبهانی با بیان این که فرقه ضاله بهائیت در تقابل با امام زمان (عج) و نائب ایشان است، افزود: این فرقه ضاله در تقابل با حکومت و تفکرات مرجع و حکومت شیعی قرار دارد./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات