۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۲۱۹
آیت الله توکل:

سردار سلیمانی به قله افتخارات خود نائل آمد

سردار سلیمانی به قله افتخارات خود نائل آمد
آیت الله توکل، شهادت را پاداش ارجمند مردان مردی دانست که برای اسلام و امت اسلامی و در مسیر مبارزه با نیرو‌های شیطانی از هیچ فداکاری و ایثار دریغ نمی‌ورزند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت و تبریک شهادت سردار پرافتخار نظام اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی، شهادت را پاداش ارجمند مردان مردی دانست که برای اسلام و امت اسلامی و در مسیر مبارزه با نیرو‌های شیطانی از هیچ فداکاری و ایثار دریغ نمی‌ورزند.

آیت‌الله سیدرحیم توکل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را دمیده شدن روح تازه‌ای بر جان جوانان جهان اسلام دانست و افزود: شهادت این سرباز ولایت پاداش شایسته برای آن بزرگ‌مرد بود، ولی سند مرگ حضور امریکا در منطقه و نقاط مختلف جهان خواهد بود.

وی مسؤولیت انتقام این حرکت تروریستی امریکا را متوجه همه آزادگان و طرفداران جریان مقاومت در سراسر جهان ذکر کرد و یادآور شد: حرکت مذبوحانه امریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهان گرانقدر او، تیرک ترک‌خورده امریکا در جهان را فرو خواهد پاشید و موجب زایش هزاران فرمانده جوان برای جبهه مقاومت خواهد شد.
 
این استاد برجسته درس خارج شهادت سردار قاسم سلیمانی را به حضرت، ولی عصر (عج‌الله)، نائب امام زمان، جهان اسلام، ملت بزرگ ایران و به خانواده عزیز و فداکار و ولایی این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات