۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۳۳۲۷۱
امام جمعه ساری:

ملت ایران انتقام خون پاک سردار سلیمانی را خواهد گرفت

ملت ایران انتقام خون پاک سردار سلیمانی را خواهد گرفت
امام جمعه ساری با تأکید بر این که راه سردار سلیمانی به طور حتم ادامه خواهد داشت، گفت: به طور حتم کسانی که مرتکب چنین جنایتی شدند باید منتظر عواقب سنگین آن باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب صرف کرد.
 
وی با تأکید براین که راه سردار سلیمانی به طور حتم ادامه خواهد داشت، افزود: به طور حتم کسانی که مرتکب چنین جنایتی شدند باید منتظر عواقب سنگین آن باشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که سردار سرلشکر سلیمانی ۴۰ سال پرافتخار را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: این سردار سرلشکر اسلام پرچم دار مقابله با جبهه کفر و استکبار در منطقه و جهان بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که سردار سلیمانی در دل ملت‌ها جای داشت، تصریح کرد: ایشان در دو دهه فرماندهی نیرو‌های قدس و همچنین جبهه مقاومت خدمات ارزشمندی به مردم منطقه ارائه کرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که شهادت سرلشکر سلیمانی نشان می‌دهد که آمریکای جنایت کار به حقوق بشر هیچ اعتنایی ندارد، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده ملت‌های جهان در برابر سیاست‌های جنایت کارانه آمریکایی‌ها در منطقه و جهان بیاستند.
 
وی، آمریکا را ترویج کننده تروریسم در منطقه و جهان معرفی کرد و بیان داشت: این کشور جنایت کار در تاریخ حیات ننگین خود مرتکب جنایت‌های بسیاری شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که با شهادت سرلشکر سلیمانی، راه جبهه مقاومت با قدرت بیشتری در منطقه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این حادثه برای ما سخت و ناگوار است، اما سردار رشید اسلام نیرو‌هایی مثل خود را در این جایگاه تربیت و پرورش داده تا این راه مهم ر ادامه دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران انتقام سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را از آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها خواهند گرفت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خون پاک این فرزند عزیز انقلاب اسلامی پایمال شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت است، خاطرنشان کرد: دیگر هیچ جای امنی برای آمریکایی ها در منطقه وجود نخواهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که به طور قطع و یقین انتقام سختی در انتظار نیرو‌های متجاوز آمریکایی خواهد بود، بیان داشت: ما به آمریکای جنایتکار و ترامپ ظالم اعلام می‌کنیم که در مملکت ما و در بین ملت ما سردار سلیمانی‌ها فراوان هستند راه و پرچم ایشان را در دست خواهیم گرفت و در انتظار انتقام سخت برای شما خواهیم بود./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات