۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۳۳۵۲۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خون خواهی سپهبد سلیمانی یک مطالبه اسلامی است

خون خواهی سپهبد سلیمانی یک مطالبه اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی تأکید کرد: آمریکای جنایت کار با شهادت سپهبد سلیمانی زنگ زوال اسرائیل غاصب را به صدا در آورد.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این سردار رشید اسلام همواره در خدمت اسلام و مقاومت بود و شهادت ایشان موجب تقویت و پیشبرد جبهه مقاومت خواهد بود.
 
وی، حاج قاسم سلیمانی را سرباز حقیقی ولایت معرفی کرد و با بیان این که او حقیقتاً همچون مالک عمل کرد، افزود: دشمن با خیال خامش تصور داشت با برداشتن سردار سلیمانی از جمع مقاومت، به اهدافش کمک می‌کند، اما به خواست خداوند، دشمن به زودی خواهد دید خون پاک سردار سلیمانی چه جوششی در جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جبهه مقاومت با شهادت سردار سپهبد سلیمانی ضربه‌های سنگینی بر شیاطین بزرگ و کوچک جهانی و منطقه‌ای وارد خواهد آورد، گفت: جبهه مقاومت انتقام خون پاک شهید سلیمانی را از آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که حاج قاسم سلیمانی همواره دوست داشت سرباز ولایت بماند و او را سرباز ولایت بخوانند، افزود: این سردار رشید اسلام دلبسته به عناوین و القاب نبود و اطاعت آگاهانه، توأم با اخلاص، مجاهدت دائمی و آرزوی شهادت از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بود.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که سپهبد سلیمانی با مجاهدت‌های خود در منطقه شکست سنگینی را به آمریکایی‌ها تحمیل کرد، گفت: سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکای جنایت کار با تلاش‌های چندین ساله این سردار رشید اسلام به بن بست انجامید.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهادت حاج قاسم سلیمانی یک پیوند و وحدت عمیقی را میان همه گروه‌های سیاسی در داخل کشور به وجود آورد، افزود: سپهبد سلیمانی یکی از شخصیت‌های سیاسی و نظامی محبوب از نگاه مردم بود و از یک جایگاه خاصی در میان مردم منطقه برخوردار بود.
 
وی با بیان این که سردار سلیمانی به دست شیطان بزرگ به شهادت رسید، ادامه داد: خون بهای این سردار رشید اسلام قطع پای آمریکای جنایت کار در منطقه خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که دشمن با این اقدام جنایت کارانه خود زنگ زوال اسرائیل را به صدا در آورد، گفت: آمریکای جنایت کار و حامیان آن‌ها باید منتظر پاسخ سخت و قاطع جبهه مقاومت باشند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خون خواهی سپهبد سلیمانی یک مطالبه اسلامی است، افزود: دشمن باید بداند اگر مکتب امام راحل، سرداری، چون سلیمانی پرورش داد، مکتب خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری نیز از این قبیل سرداران فراوان دارد.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که از این پس همه احرار و آزادیخواهان عالم، خونخواه سپهبد سلیمانی هستند و به طور قطع و یقین باید پای آمریکا از منطقه قطع شود، تصریح کرد: سپاه رشید ما، سردار سلیمانی‌های فراوانی در آستین دارد و این وعده خدا است که اگر یک نعمتی را برداشتیم، جایش را بهتر از گذشته یا به مثل او پر خواهیم کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
عزیز دل ملت قهرمان. سپهبد سلیمانی خوشزبان . امیر شجاع و فهیم و صبور
بسر بردی عمرت بعشق زبور . بقرآن و پیغمبر و اهل دین
بخفت کشاندی همه اهل کین . شهادت نباشد به هرکس نصیب
مگر بوده باشد وجودش خصیب . هنیئا لک ای سرور راد ما . شدی ماندگار در دل و یاد ما .
0
0