۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۳۳۵۴۳
معاون حوزه علمیه مازندران:

شهادت سپهبد سلیمانی، فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را تسریع می بخشد

شهادت سپهبد سلیمانی، فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را تسریع می بخشد
حجت الاسلام اسماعیل زاده گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغازی در اوج گیری مبارزات ضد استکباری و فروپاشی قدرت پوشالی آمریکایی‌ها خواهد بود.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، این اقدام آمریکایی‌ها را نقطه آغازی در اوج گیری مبارزات ضد استکباری و تسریع کننده فرآیند نابودی رژیم صهیونیستی و افول و فروپاشی قدرت پوشالی آمریکایی‌ها دانست.
 
وی با تأکید براین که با شهادت سپهبد سلیمانی راه این شهید بزرگوار متوقف نخواهد شد، افزود: به طور حتم تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی با قدرت این خط مستقیم را ادامه خواهند داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سرباز ولایت بودن افتخار سپهبد سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: این سردار رشید اسلام به عنوان سرباز واقعی ولایت همواره در خط مبارزه با استکبار و استبداد حضور داشت.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید براین که دیگر هیچ جای امنی برای آمریکایی‌ها در منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این جنایت خود باید منتظر پاسخ قاطع و پشیمان کننده جبهه مقاومت باشند.
 
وی، حاج قاسم سلیمانی را سردار بیداری و بصیرت معرفی کرد و گفت: خون پاک این سپهبد شهید به طور حتم موجب تقویت جبهه مقاومت در سراسر جهان خواهد شد.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران جنایت‌های آمریکای خونخوار را فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: روزی خواهد رسید که این ملت انتقام خون‌های پاک شهدای گرانقدر خود را از نظام سلطه خواهند گرفت و آن روز نزدیک است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند از این جنایت آمریکایی‌ها انتقام سخت خواهیم گرفت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نخواهد گذاشت خون پاک سپهبد سلیمانی و سایر شهدای انقلاب به هدر برود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که درخت انقلاب اسلامی با همین خون‌ها تنومند‌تر خواهد شد و مقتدرتر از هر زمان دیگری در برابر جنایت‌های آمریکایی‌ها خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند که تقاص این خون‌های پاک را خواهند پرداخت.
 
وی با تأکید براین که امروز این کشور مملو از سلیمانی‌هایی است که به خون خواهی‌های این سردار رشید اسلام علیه نظام سلطه قیام خواهند کرد، افزود: آمریکایی‌ها مطمئن باشند که روز خون خواهی سردار دل‌ها نزدیک است و به زودی پاسخ پشیمان کننده‌ای به این جنایت آن‌ها خواهند داد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات