۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۳۳۷۷۲
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان خبر داد؛

اهدای ۵۸ جهیزیه کامل به زوج‌های لرستانی

اهدای ۵۸ جهیزیه کامل به زوج‌های لرستانی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به همت بنیاد برکت ۵۸ جهیزیه کامل به زوج‌های لرستانی از پایان سال ۹۷ تاکنون اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلام لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، به اهمیت پرداختن به بحث ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های تبلیغی مبلغان نهادینه سازی فرهنگ ازدواج به موقع جوانان است.

وی با بیان اینکه ازدواج جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است، اظهار داشت: باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: خانواده ها با دوری از تجمل گرایی باید زمینه ازدواج آسان و به موقع جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام غلامی اشتغال زایی جوانان را امری مهم برای فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان خواند و گفت: مسؤولان باید در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام دهند.

وی به وضعیت مسکن و گرانی ها اشاره و بیان کرد: باید در این زمینه تدابیری ویژه اندیشیده شود و با برداشتن موانع سر راه ازدواج جوانان در نهادینه سازی فرهنگ ازدواج به موقع و آسان جوانان ایفای نقش کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از اهدای جهیزیه به زوج های جوان خبر داد و یادآور شد: از پایان سال 97 تاکنون، به کمک بنیاد برکت ۵۸ جهیزیه کامل به زوج‌های جوان اهدا شده است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات