۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۳۱۶۵۵
 آیت‌الله نورمفیدی:

وعده‌های مسؤولان به خانواده معدن کاران زمستان یورت عملی نشد

وعده‌های مسؤولان به خانواده معدن کاران زمستان یورت عملی نشد
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مسؤولان به خانواده معدنکاران زمستان یورت وعده حل مشکلات را دادند اما وعده‌های عملی شده آنچنان که باید مشکلی از خانواده بازماندگان حل نکرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: چند وقت قبل نامه‌ای از خانواده‌های جان‌باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر را دریافت کردم که مشکلاتشان را عنوان کرده بودند. حادثه زمستان یورت در کشور خیلی سرو صدا کرد این مصیبت بسیار دردناک و غم‌انگیز بود زیرا این کارگران در راه خدمت گرفتار حادثه شدند و از دنیا رفتند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های جان‌باختگان معدن زمستان یورت همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: برخی مسئولان به آنها وعده حل مشکلات را دادند اما وعده‌های عملی شده آنچنان که باید مشکلی از خانواده بازماندگان معدنچیان جان‌باخته حل نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه بسیاری از این خانواده‌ها در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: من لازم می‌دانم در این زمینه کاری صورت گیرد تا مشکل خانواده بازماندگان برطرف شود.

وی ادامه داد: فرماندار آزادشهر باید از وضعیت این خانواده‌ها گزارشی تهیه کند تا از سوی مسئولان مربوطه کمک و حمایت شوند.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به یکی از بزرگترین پروژ‌ه‌های عمرانی و اقتصادی در استان اشاره کرد که سال‌هاست بلاتکلیف مانده و گفت: پتروشیمی 90 هزار سهام‌دار دارد و در آن زمان مردم را وادار کردند و عده‌ای رفتند وام گرفتند تا سهام بخرند اما الان می‌خواهند اعلام ورشکستگی کنند اگر این کار شود با بحران مواجه می‌شویم.

وی افزود: 90 هزار نفر ده سال است که سهم خریده‌اند اما اتفاقی نیفتاده و باید مشکلات این افراد حل شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات