۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۳۳۸۰۵
سخنگوی حوزه های علمیه خبرداد؛

تمام دروس حوزه علمیه قم فردا دوشنبه در نوبت عصر تعطیل است

تمام دروس حوزه علمیه قم فردا دوشنبه در نوبت عصر تعطیل است
سخنگوی حوزه های علمیه از تعطیلی دروس حوزه علمیه قم در تمامی مقاطع در روز دوشنبه در نوبت عصر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی سخنگوی حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک اقدام و عمل تروریستی در حد بین المللی توصیف کرد و گفت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین المللی جهان اسلام بود.

سخنگوی حوزه های علمیه افزود: مراسم تشییعی که هم در عراق و هم امروز در اهواز شاهد بودیم دلیل بر جایگاه بزرگ این شهید والامقام است و یقینا در مشهد، تهران، قم و کرمان نیز شاهد یک تشییع بی سابقه خواهیم که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از تعطیلی همه دروس حوزه علمیه قم در نوبت عصر روز دوشنبه خبرداد و عنوان کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع و آیین های بزرگداشت روز دوشنبه در تهران و قم، طلاب، اساتید، و عموم حوزویان نیز همپای مردم و همه اقشار در صحنه حاضر می شوند و از مجاهدت های سردار مقاومت حق شناسی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی ضمن دعوت از علما، طلاب و اساتید حوزه برای حضور گسترده در این مراسم خاطرنشان کرد: طلاب و عموم مردم ما فردا به جهانیان نشان می دهند که بدانید ما همه حاج قاسم سلیمانی هستیم و با قدرت راه او را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش با حضور باشکوه و پرشور اقشار مردم، عصر فردا دوشنبه 16 دی ماه از ساعت 14 از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود و مراسم گرامیداشت این شهید والا مقام نیز در ادامه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شود./1330/ج

ارسال نظرات