۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۳۸۲۴

اجتماع بزرگ حوزویان استان هرمزگان در محکومیت ترور سپهبد سلیمانی برگزار شد

اجتماع بزرگ حوزویان استان هرمزگان در محکومیت ترور سپهبد سلیمانی برگزار شد
اجتماع حوزویان و روحانیون استان هرمزگان در پاسخ به اقدام رژیم تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان اجتماع بزرگ حوزویان و روحانیون استان هرمزگان در مدرسه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور طلاب و روحانیون، اساتید حوزه های علمیه و ائمه جمعه همراه بود حاضرین ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دولت ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین بسیج مردمی عراق بر لزوم انتقام سخت از آمریکا در زمان و مکان مناسب و تلاش برای اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه تاکید کردند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در این اجتماع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پاسدار واقعی و علمدار و پرچم دار نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: خلائی که فقدان شخصیتی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای انقلاب و اسلام ایجاد می کند پر شدنی نیست زیرا این مرد به معنای واقعی ذوب در ولایت بود.

وی افزود: اوج افتخار ما این است که شهید سلیمانی به عنوان ستون خیمه انقلاب به بالاترین درجه که همان شهادت است، نائل گردید و به دست شقی ترین افراد زمان یعنی آمریکایی‌ها به شهادت رسید.

سالاری تاکید : ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران به وجود فرزندان رشیدی که در راه دفاع از مرزهای اسلامی و اعتقادات خود حاضر هستند از جان خود بگذرند افتخار می‌کند و قطعا با الگوگیری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه ایمان و جهاد در راه خدا ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و متحدینشان باید منتظر پاسخ محکم و کوبنده جمهوری اسلامی ایران و دل بستگان محور مقاومت در جهان باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات