۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۳۸۲۸
در اجتماع طلاب جامعه المصطفی تأکید شد؛

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام جبهه مقاومت می شود

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام جبهه مقاومت می شود
طلاب جامعه المصطفی در مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی با تأکید بر پاسخ قاطعانه به جنایت آمریکا، ترور شهید سلیمانی را موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع طلاب جامعه المصطفی در پی شهادت سردار سلیمانی پیش از ظهر امروز با حضور رییس جامعه المصطفی حجت الاسلام والمسلمین عباسی در مدرسه حجتیه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، بیانیه جامعه المصطفی در زمینه پاسخ قاطعانه به جنایت آمریکا قرائت و بیان شد ملت ایران پاسخ کوبنده ای به اقدام آمریکا خواهند داد.

در بیانیه جامعه المصطفی آمده است: قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و همراهانشان موجب غم و اندوه فراوان گردید گرچه در سالها مجاهدت، شهادت آرزوی آنها بود اما شهادت زود هنگامشان دل آزادی خواهان را آزرده کرد؛ دشمنان جهان اسلام باید بدانند که مسلمانان نقش شهید سلیمانی و همراهانش در دفاع از حرم اهل بیت(ع) را از یاد نخواهند برد و شهادت وی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: ملت قهرمان ایران پس از سال ها مبارزه و هدایت های رهبری حکیم و شجاع خود یعنی نائب الامام، خامنه ای عزیز مد ظله العالی خود را آماده تحقق این وعده می داند و برای انتقام پیشمان کننده در برابر این جنایت آمریکا به ویژه رییس جمهور منفور آمریکا لحظه شماری می کند؛ حاج قاسم عزیز و محبوب دل ها یک جهان منتقم خونت خواهد شد و ملت ایران در پی شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خواب راحت را از جنایتکاران آمریکایی خواهد گرفت.

در ادامه نیز طلاب جامعه المصطفی با شعارهایی همانند الله اکبر، خامنه ای رهبر این امت است، سلیمانی شهادتت مبارک، خون سلیمانی ما می جوشد، امت به عشق او می خروشد، و تا پای جان حامی انقلابیم انزجار خود را از اقدام آمریکا اعلام کردند.

همچنین در این مراسم مداح اهل بیت، زمانی به مدح و ثنای اهل بیت پرداخت و شعرهایی در زمینه شهادت قاسم سلیمانی و انزجار از آمریکا را خواند./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات