۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۷۲۵
تیپ ۸۳ روحانیون و طلاب رزمی تبلیغی امام صادق در بیانیه ای؛

خون مقدس شهید سلیمانی جان تازه ای به کالبد مقاومت دمید

خون مقدس شهید سلیمانی جان تازه ای به کالبد مقاومت دمید
تیپ ۸۳ روحانیون و طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق در پیامی شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید والامقام تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، تیپ 83 روحانیون و طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام در پیامی  شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید والامقام تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا بار دیگر دستان پلید تروریست بین الملل، آمریکای جنایتکار از سر استیصال و درماندگی از به نتیجه نرسیدن انبوه توطئه ها و تحریم ها از آستین به درآمد و همپیمانی خود با داعش و تروریست های تکفیری را آشکار نمود وخون پاک و مطهر چهره بین المللی مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را که جرمی جز تلاش برای برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) و برچیدن ریشه داعش در منطقه نداشتند را بر زمین ریخت و قلوب همه مظلومان عالم را جریحه دار کرد.

دشمن زبون به خیال خام خود با به شهادت رساندن چهره های برجسته مقاومت می تواند در استمرار و حرکت این راه روشن توقفی ایجاد کند؛ اما باید بداند خون مقدس این شهیدان والا مقام جان تازه ای به کالبد مقاومت دمید و همچنان که رهبر عالیقدر ما فرمودند با رفتن این عزیزان خط جهاد و مقاومت نه تنها بسته نخواهد شد ؛بلکه با عزمی راسخ تر و انگیزه ای مضاعف تر ادامه خواهد یافت و مطمئنا پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

ما روحانیون و طلاب بسیجی گردانهای تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به ویژه مجاهد مخلص ابومهدی المهندس به پیشگاه امام عصر حجه بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شریف ایران و همه آزادیخواهان عالم، اعلام می دارد ما با شهدا پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون خود از دستاوردهای خط سرخ مقاومت حمایت کرده و با پیروی از علمدار سپاه اسلام ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی همچنان پرچم مقاومت را بلند نگه داشته و تا گرفتن انتقام سخت وبیرون راندن سفیانی های زمان از منطقه، از پای نخواهیم نشست. و ما النصر الا من عند الله العزيز الحكيم
روابط عمومی تیپ 83 روحانیون و طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام/1370/د102/ب1

ارسال نظرات