۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۳۸۴۸
شورای عالی حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی؛

جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی محکوم است

جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی محکوم است
شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن ابراز اندوه و غم از این ضایعه دردناک، شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش را تسلیت گفت و این جنایت بشری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پی شهادت سپهبد سلیمانی و همراهانش با صدور پیامی اقدام ظالمانه آمریکای جنایت کار را محکوم کرد و این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

در این پیام شهادت به دست شقی ترین آحاد بشر را پاداش سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم دانسته که به برکت خون وی و همرزمانش، خاموشی صدای استکبار و پیروزی قطعی مجاهدان جبهه مقاومت سرعت می گیرد.

متن پیام از قرار زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ»

بار دیگر آمریکای جنایت‎کار در اقدامی ظالمانه پرده از چهره‌ی شقی خود برداشت تا عده‏ای از بهترین خلق خدا آسمانی شوند. بدون شک شهادت سردار بزرگ اسلام و فرمانده بی‌نظیر و شجاع، سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، رضوان‌الله ‌تعالی‌علیهم، زمینه نابودی استکبار را فراهم می‎آورد.

سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، پاداشی جز شهادت به دست شقی‎ترین آحاد بشر ندارد. پس از این، جبهه مقاومت، با جدیت بیشتر در پی خاموش‌ کردن صدای استکبار خواهد بود و خون سردار شهید، به آن سرعت می‎بخشد که پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

عاشقان شهادت در سرتاسر عالم راه او را که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (قدس سرّه) بود، ادامه می‌دهند و انتقام سختی از جنایتکاران پلید خواهند گرفت.

شورای عالی حوزه علمیه خراسان این جنایت شیطانی را به شدت محکوم می‎کند و شهادت چهره بین‎المللی مقاومت و پیش‌قراولان مبارزه در راه خدا را، به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، مسلمین، آزادی‎خواهان جهان، همرزمان و خانواده داغدیدگان، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید./933/د101/ب1

شورای عالی حوزه علمیه خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات