۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۳۳۸۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهادت سردار سلیمانی انسجام و حیات مجددی به جهان اسلام بخشید

شهادت سردار سلیمانی انسجام و حیات مجددی به جهان اسلام بخشید
آیت الله نمازی گفت: شهادت سردار سلیمانی انسجام و حیات مجددی برای جهان اسلام به وجود آورد و توطئه‌های دشمن را برای ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق نقش بر آب کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در چهل و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت یک سرمایه عظیم برای انسان است.

وی عامل بقای اسلام را همین خون‌ها دانست و افزود: قلم عاجز از بیان این همه رشادت و شجاعت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی با شهادت خودش تحول و حرکتی عظیم را در تمام دنیا به وجود آورده است، به طوریکه مردم آمریکا و اروپا نیز در راهپیمایی‌های خود این اقدام جنایتکارانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

آیت الله نمازی گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انسجام و حیات مجددی برای جهان اسلام به وجود آورده است و توطئه‌های دشمن را برای ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق و دو دولت ایران و عراق را نقش بر آب کرد.

امام جمعه کاشان ادامه داد: زندگی سردارسپهبد قاسم سلیمانی برای اسلام منشأ خدمات بیشماری بود و شهادت او نیز سبب ایجاد وحدت و انسجام و اقتدار ملت ایران و مسلمانان جهان شد.

وی با اشاره به اینکه این خون رویش‌هایی را به دنبال دارد و سبب تحول در نوجوانان و جوانان کشور می‌شود، عنوان کرد: هنر دانشمندان و نویسندگان و خطبا و سخنرانان و شعرای کشور باید ابعاد مختلف و عمق این حوادث را که انقلاب را بیمه می‌کند به جامعه معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی سبب انسجام ملی به ویژه در انتخابات پیش رو است.

آیت الله نمازی ابراز امیدواری کرد شرایط به وجود آمده بعد از شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی و اتحاد و انسجام ایجاد شده در کشور مقطعی نباشد و سبب تحولی عظیم بین نوجوانان و جوانان و جوامع علمی و دانشگاه‌های کشور و جهان اسلام و نهایتا پیروزی اسلام و آزادی قدس باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات