۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۹۰۷
امام جمعه کوهدشت:

ملت ایران اسلامی سلیمانی ها تحویل خواهد داد

ملت ایران اسلامی سلیمانی ها تحویل خواهد داد
امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه راه مقاومت ادامه دارد، گفت: ملت ایران اسلامی سلیمانی ها تحویل خواهد داد و راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه می دهند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: با شهادت شهید حججی سوریه آزاد شد و شهادت سردار سلیمانی سرافراز نیز اسرائیل، از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 وی با بیان اینکه ما افتخار می کنیم که از شهادت نمی هراسیم، افزود: ملت، امام و رهبری امروز راهی را باز کرده اند که ریشه آمریکا را در عالم می سوزاند.

امام جمعه کوهدشت خاطرنشان کرد: اگر ملتی جهاد نکرده و شهید ندهد ذلیل می شود، راه حججی ها، سلیمانی ها، بهشتی ها، خرازی ها و سرداران شهید کوهدشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هیچ چیزی را برای خودش نخواست، افزود: شهید سلیمانی افتخارش این بود که سرباز و نوکر امام حسین(ع) و در خدمت مظلومین بود.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به ترس دشمن از مقاومت اظهار داشت: خط مقاومت ادامه خواهد داشت و ملت و دولت مسیر پرافتخار شرف استقلال و جهاد را ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی سلیمانی ها تحویل خواهد داد و به لطف خدا پرچم‌دار و نایب امام زمان، پرچم جهاد و دفاع از مظلومین را به دست توانای پرچم‌دار عالم، حضرت ولی عصر(عج) خواهد رساند.

امام جمعه کوهدشت بیان داشت: خون مقدس سلیمانی ها پیامش خدمت و تلاش برای قشر محروم است.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن د وسردار ایران و عراق جنایت وخطای راهبردی آمریکا بود، افزود: جبهه مقاومت اعلام کرده است آمریکا و اسرائیل بایستی منتظرعواقب این کار ناجوانمردانه باشد.

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: سردار سلیمانی امروز به عنوان یک تفکری جهادی در راه خدا صادر شده است و با آگاهی، دینداری، روحیه قوی و تبعیت از ولایت فقیه، انتقام خون مقدس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را از این جنایتکاران عالم خواهیم گرفت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات