۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۸۹۵
امام جمعه بابلسر:

شهادت سپهبد سلیمانی فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت خواهد بود

شهادت سپهبد سلیمانی فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت خواهد بود
حجت الاسلام قلی پور گفت: با شهادت مجاهد بزرگ اسلام سپهبد شهید سلیمانی فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه مازندران برگزار شد، ولایت مداری، ولایت پذیری و مطیع محض ولایت فقیه بودن را از مهم ترین عوامل محبوبیت این سردار پرافتخار اسلام دانست و گفت: در محبوبیت «حاج قاسم» که امروز به خیل مبارک شهیدان پیوسته، همین بس که مردم اقصی نقاط منطقه و جهان با هر گرایش دینی و مذهبی و هر سلیقه سیاسی که دارند، با حسرت و اندوه فراوان به روان پاکش درود می‌فرستند.
 
حجت الاسلام  قلی پور افزود: چیزی جز شهادت لایق شهید سردار سلیمانی نبود و به فرموده مقام معظم رهبری او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.
 
وی تصریح کرد: این سردار بزرگ پس از سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر در راه عزت، امنیت ایران اسلامی و نهضت مقاومت جهانی اسلام، اجر جهاد بی‌امان خود را در مسیر رضای الهی و پیشرفت انقلاب اسلامی گرفت و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود، رسید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، سردار سلیمانی را نماد ایستادگی و مقاومت خواند و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت و اتحاد نیرو‌های انقلابی در جهان اسلام و سربازی فداکار برای پیش‌برد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که سپهبد سلیمانی همه عمر خود را وقف جبهه مقاومت، عزت اسلام وتحقق آرمان‌های والای انقلاب کرد، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت های منطقه مدیون مجاهدت ها و رشادت های این سردار رشید اسلام هستند.

حجت الاسلام قلی پور تاکید کرد: دشمنان بدانند و مطمئن باشند؛ همانگونه که امام راحل فرمودند: «خون شهیدان ما، امتداد خون پاک شهیدان کربلاست»، خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان خواهد جوشید جریان مقاومت را مستحکم‌تر و بالنده‌تر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با شهادت این مجاهد بزرگ اسلام فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت و ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان به طور قطع راه این سردار سرافراز را با قدرت ادامه خواهند داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عاملان این جنایت بدانند که انتقام سخت ملت ایران حتمی است، تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند که آن چنان انتقامی از آنها خواهیم گرفت که در تاریخ ماندگار شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات