۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۳۳۸۵۴

پیام آیت الله نظری خادم الشریعه در پی شهادت سپهبد سلیمانی

پیام آیت الله نظری خادم الشریعه در پی شهادت سپهبد سلیمانی
آیت الله نظری خادم الشریعه در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را به محضور ایشان تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر ایشان تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

محضر مبارک رهبرحکیم و بزرگوارو عزیزم ملاذ الانام فخرالشریعه شریعت مآب حضرت آیت الله جناب آقای خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم بماصبرتم.

شهادت فخرآفرین یار و یاورتان عنصرقوی، امین، رشید، فهیم، متین، وزین سردار سرافراز سپهبد نامدار حاج قاسم سلیمانی کرمانی تغمدالله بغفرانه و اجتمع فی جوارک مع المومنین و احشره مع من یتولی و یحبه من الائمه المعصومین لا سیما مولی الکونین ابی عبدالله الحسین علیهم السلام واسکنه عندک فی جنات النعیم. را پس از عرض تعزیت به ساحت اقدس امام بحق، ولی مطلق دُردانه خلقت حضرت ولیعصرعلیه السلام و بحضور حضرتعالی و جمع و اجتماع آزادی خواهان عقلانی محوردنیا. خاصه ملت شریف و نجیب ایران عزیز تاریخ ساز در امور رشادت، شهادت، شهامت، استقلال، هویت که همه این صفات عالیه در پرتو منویات دین و آئین مکتب و پیروی از شعار و منشور جاودانه حضرت سید الشهداء که فرمود هیهات من الذله بود نمونه بارز و مبرز این امر.

در این عصر شهید اسلام و قرآن و ایران حاج قاسم سلیمانی به فوز و فیض شهادت که از بهترین نعمات الهی بود نائل گشته و زندگانی ابدی خود را با دیگر شهداء صدر اسلام تا کنون در ایام ولادت عقیله بنی هاشم پیام رسان عاشورا حسینی حضرت زینب و در آستانه شهادت مظلومه تاریخ اولین شهیده راه ولایت حضرت صدیقه طاهره علیهما السلام شروع نموده. عاش سعیدا و مات سعیدا.

نکته قابل اهمیت که تذکر آن لازم هست. دین و ملت و مملکت و ناموس و میراث نظام و نهضت را صداقت، دیانت ولایت مداری محبوبیت در جوامع و ملل منطق گرای با جاذبیت و نافذ بودن در کلام و اخلاص در عمل شخص حاج قاسم سلیمانی مشهود و ملموس و ثبت در دیوان و تاریخ مشعشع ایران جهان شمول گردید.

غم از دست دادن چنین مشاور دلباخته و دلبسته و مطیع ولایت فقیه در این زمان حساس درد ناک هست. ولی غیر تسلیم و رضا نیست چاره ایی. سایه تان مستدام صبر جمیل برای تان از درگاه ایزدمّنان امیدمندم. در بستر بیماری و کسالت دعاگوی وجود ذیجود و با برکت تان هستم؛ و برای آن شخصیت خود ساخته خدا باور رجل جهاد و مبارزه و وظیفه شناس در انجام وظیفه در سخت‌ترین دوران شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان ارزشمند ارجمند علو درجات متعالی از خدای تبارک تعالی مسئلت دارم./۹۵۰/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات