۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۳۳۹۳۵
امام جمعه بم:

انتقام خون سردار سلیمانی مطالبه جهانی است

انتقام خون سردار سلیمانی مطالبه جهانی است
حجت الاسلام دانشی با اشاره به ولایت مداری سردار سلیمانی، گفت: مسؤولان با پاسخ محکم، جواب ترور سردار سلیمانی را بدهند تا دشمن دیگر جرات چنین کار‌هایی را نداشته باشد.
حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: اخلاص در زندگی یکی از بارز‌ترین صفات سردار سلیمانی شمرده می‌شود.
 
وی افزود: مردم ایران ولایت مداری را از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند، زیرا در تمام عرصه‌های زندگی، سرباز ولایت بود.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که مردم ایران امنیت امروز را مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در سخت‌ترین عرصه‌های جنگی حضور داشت و با هوشیاری توانست تمام نقشه‌های دشمنان را از بین ببرد.
 
وی ابراز داشت: سردار سلیمانی متعلق به همه مردم ایران بوده و همه مردم کشور حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند و مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان حفظ راه حاج قاسم سلیمانی است.
 
امام جمعه بم با توجه به این که سردار سلیمانی گوش به فرمان رهبری بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی با تمام وجود متعلق به رهبری بود و سرباز واقعی رهبری شناخته می‌شود.
 
وی بیان داشت: ولایت مداری به زبان نبوده بلکه به فردی که در عمل و کردار با ولایت باشد، سرباز رهبری گفته می‌شود که سردار سلیمانی دارای این صفت بود.
 
حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که از بین بردن داعش در منطقه و آوردن امنیت به کشور‌های سوریه و عراق از مهم‌ترین کار‌های سردار حاج قاسم شمرده می‌شود، اظهار داشت: سردار سلیمانی هر جا ندای مظلومی را می‌شنید به کمکش می‌رفت.
 
وی تصریح کرد: ایستادن در مقابل دشمن و متمرکز شدن در از بین بردن تروریست در منطقه از دیگر اقدامات حاج قاسم سلیمانی است.

استاد حوزه علمیه بم با توجه به این که سردار سلیمانی نابغه نظامی و سیاسی بود، ادامه داد: مسؤولان با پاسخ محکم جواب ترور سردار سلیمانی را بدهند تا دشمن دیگر جرات چنین کار‌هایی را نداشته باشد.
 
وی در پایان با بیان این که عنایت خاص به اهل بیت دیگر خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: عامل ناکامی آمریکا و اسرائیل در منطقه وجود قدرتمند جبهه مقاومت به ریاسب حاج قاسم سلیمانی بود که با برنامه ریزی دقیق توانست دشمن را از منطقه خارج کند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات