۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۹۳۹

حال و هوای گلزار شهدای کرمان

حال و هوای گلزار شهدای کرمان
گلزار شهدای شهر کرمان این روز‌ها در انتظار مردی است که شب‌های زیادی را در سکوت و تاریکی با هم به صبح رساندند.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، گلزار شهدای شهر کرمان این روز‌ها در انتظار مردی است که شب‌های زیادی را در سکوت و تاریکی با هم به صبح رساندند.
 
مردی که در میان سنگ قبرهایش قدم زد، گاهی ایستاد و فاتحه خواند و گاهی نشست و ساعت‌ها اشک ریخت و گریه کرد و گفت‌ای کاش جای من این جا باشد در کنار شهید یوسف الهی.
 
گلزار شهدای شهر کرمان این روز‌ها بی‌تاب حضور سرداری است که مدت‌ها پیش وعده آمدنش را داده بود و این روز‌ها از جای جای ایران در این گلزار شهدا قدم برمی دارند.
 
گلزار شهدای شهر کرمان جایی که تا چند روز دیگر قلب تمام ایران در آن آرام می‌گیرد این روز‌ها بی‌تاب حضور سردارانی است که این کره خاکی با همه بزرگی‌اش در زیر قدم‌هایشان حقیر و کوچک بود.
 
اینجا گلزار شهدای کرمان است. خانه ابدی یک هزار شهید استان کرمان. خانه ابدی، بادپایی‌ها، یوسف الهی‌ها، مغفوری‌ها، رجائی‌ها و حال قاسم سلیمانی‌ها...
 
سلام‌ای غروب غریبانه شعر... سلام‌ای طلوع سحرگاه رفتن... سلام‌ای غم لحظه‌ای جدایی... سلام‌ای گلزار شهدای کرمان.. سلام‌ای شهیدان لشکر ۴۱ ثارالله ... سلام بر شهدا... سلام بر شما که زنده اید و نزد خداوند بیدار... سلام بر شهید مغفوری... سلام بر شهید کاظمی... سلام بر شهید خزائی... سلام بر محمد حسین فرزند غلامحسین... سلام بر شما شهید عارف، «محمد حسین یوسف الهی» و سلام بر شهید تازه از راه رسیده...
 
آماده هستید شهدا؟ مهمان دارید... مهمانی هم رزمتان که در داغ دلتنگیتان می‌خواند «یاران همه رفتند، افسوس که جا مانده منم».
 
آماده اید برای میزبانی از هم رزمتان؟ حاج قاسم در راه است و خدا می‌داند برای وصل به حلقه یاران چقدر بی تاب بود. دیدار فرمانده بعد از این همه سال چقدر لذت دارد. وقتی که فرمانده و سرباز به یک پیروزی بزرگ رسیده باشند.
 
ذوالفقار زمان بیا که زمین گلزار شهدای کرمان منتظرت است. بیا و جمع یاران را تکمیل کن و بیا که چقدر عنوان شهید شدن برازنده شماست. چه ابراهیم گونه از آتش به گلستان شهادت رسیدی. ابراهیم زمان چه زیبا گفت هم رزم شهیدت، شهید آوینی «فرزندان حسینی را پایانی جزء شهادت نیست».
 
تا روزهای آینده با حضور شهید سردار رشید اسلام در کرمان، گلزار شهدای کرمان عطری دیگر به خود خواهد گرفت./1380/د102/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
در حالی که مراسم یکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی هنوز در تهران درحال برگزاری است، مردم قم در ابتدای بلوار پیامبر اعظم منتظر ورود پیکر پاک سردار شهید سلیمانی و همرزمانش هستند.
0
0