۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۹۴۳

پیام تبریک آیت الله آملی لاریجانی به فرمانده جدید نیروی قدس سپاه

پیام تبریک آیت الله آملی لاریجانی به فرمانده جدید نیروی قدس سپاه
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه از سوی رهبر معظم انقلاب را به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه از سوی رهبر معظم انقلاب را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک آیت الله صادق آملی لاریجانی به  این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردارسرتیپ پاسدارحاج اسماعیل قاآنی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

حسن انتخاب فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه راتبریک عرض می نمایم.

گرچه عروج ملکوتی برادر عزیزم، سردار والامقام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین اشخاص زمان، غمی بس بسیارسنگین بردلهای ما نهاد اما همچون گذشته ،خون مطهر و پاک این شهیدان والا مقام نیز ان شاءالله موجب استحکام این انقلاب عظیم و گسترش نهضت مقاومت در جهان اسلام گردیده و نویددهنده نابودی و اضمحلال دشمنان اسلام بویژه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و خبیث خواهد بود.

اینجانب با عنایت به سوابق و شایستگی های جنابعالی در دوران مبارزه و دفاع مقدس و بویژه همکاری و همراهی نزدیک و طولانی با آن شهید بزرگوار، به موفقیت و ادامه راهی که آن عزیز سفرکرده برگزیده بود بسیار امیدوار بوده و توفیقاتتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ازخداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمد قمین
ارسال نظرات