۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۳۳۹۴۴
با حضور سردار گنجعلی برگزار شد؛

مراسم معنوی میثاق اهالی رسانه قم با سردار دل ها

مراسم معنوی میثاق اهالی رسانه قم با سردار دل ها
مراسم یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و میثاق اهالی رسانه قم با سردار قلب ها با حضور فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و میثاق اهالی رسانه قم با سردار قلب‌ها، یکشنبه شب با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز فضای مجازی بسیج قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جمعی از اهالی رسانه قم در این مراسم معنوی حضور یافتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی با آرمان ها و اهداف ایشان میثاق بستند.

خون مطهر حاج قاسم سلیمانی نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد

سردار گنجعلی این مراسم معنوی با تأکید بر اینکه ترامپ به عنوان رییس جمهوری دولت تروریست آمریکا هیچ جایگاهی در منطقه ندارد، بیان کرد: رفتار ترامپ خبیث مبنی بر سفر شبانه و چراغ خاموش به عراق از همان زمان نشان داد که خود آمریکایی ها نیز می دانند جایی در منطقه ندارند؛ همه اینها در حالی است که سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها با عزت و افتخار به عراق و سایر نقاط منطقه سفر می کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه خون مطهر حاج قاسم سلیمانی نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد، گفت: امروز پایین ترین سطح مطالبات ما این است که آمریکا از منطقه خارج شود.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان خواب راحت را از چشمان ترامپ و نتانیاهو ربوده است، خاطرنشان کرد: امروز مستکبران عالم همواره در حالت ترس قرار دارند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات