۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۳۳۹۴۵
سردار گنجعلی:

خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه آزادسازی قدس را فراهم خواهد کرد

خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه آزادسازی قدس را فراهم خواهد کرد
فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) تأکید کرد که خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان زمینه آزادسازی قدس شریف را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار اسدالله گنجعلی یکشنبه شب در مراسم معنوی میثاق اهالی رسانه استان قم با سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان ایشان که در قرارگاه فضای مجازی بسیج قم برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت خود در منطقه غرب آسیا از دست داد، گفت: امروز به برکت خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت اقتدار و انسجام بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت با تلاش های رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سپاه قدس از اقتداری بی نظیر برخوردار شده است، اظهار داشت: نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در رقم خوردن این اقتدار بسیار محوری و ممتاز است.

سردار گنجعلی با تأکید بر اینکه ترامپ به عنوان رییس جمهوری دولت تروریست آمریکا هیچ جایگاهی در منطقه ندارد، بیان کرد: رفتار ترامپ خبیث مبنی بر سفر شبانه و چراغ خاموش به عراق از همان زمان نشان داد که خود آمریکایی ها نیز می دانند جایی در منطقه ندارند؛ همه اینها در حالی است که سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها با عزت و افتخار به عراق و سایر نقاط منطقه سفر می کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه خون مطهر حاج قاسم سلیمانی نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد، گفت: امروز پایین ترین سطح مطالبات ما این است که آمریکا از منطقه خارج شود.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان خواب راحت را از چشمان ترامپ و نتانیاهو ربوده است، خاطرنشان کرد: امروز مستکبران عالم همواره در حالت ترس قرار دارند.

سردار گنجعلی با تأکید بر اینکه خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش زمینه آزادسازی قدس شریف را فراهم خواهد کرد، گفت: همه ما از شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس، ناراحت هستیم، اما این ناراحتی نباید سبب نا امیدی شود؛ امروز با عزمی جدی تر به مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار می پردازیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات