۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۳۳۹۵۲
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک امت بود

شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک امت بود
حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که شهید بهشتی یک امت بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک امت و یک ابرامتی بود که فقدان او سبب التهاب جهانی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در جلسه تفسیر قرآن که یکشنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در نخستین روز از تشییع پیکر مطهر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت پیام‌های زیادی برای مردم جهان داشت.

وی افزود: آمریکا تلاش زیادی کرد تا نشان دهد مردم ایران و عراق از ترور فرماندهان جبهه مقاومت خوشحال هستند، اما حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و راهپیمایی اعتراضی مردم آمریکا نسبت به این اقدام جنایتکارانه و به نمایش گذاشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در نیویورک نقشه آمریکا را نقش برآب کرد.

به گفته وی بعد از ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اختلاف شدیدی بین مردم و دولت آمریکا و همچنین بین دولتمردان آمریکا به وجود آمده است و دامنه این اختلاف وسیع است.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: روح سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی به اندازه‌ای بزرگ است که هم وسعت منطقه‌ای و هم وسعت زمانی آن زیاد است و آثار این ترور ناجوانمردانه شاید تا ده‌ها سال در منطقه و جهان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در یکصد سال اخیر ترور هیچ شخصیتی در جهان به اندازه شهادت حاج قاسم سلیمانی التهاب ایجاد نکرده است به طوریکه مردم کشور‌های مختلف به حمایت از این شخصیت و محکومیت جنایت آمریکا راهپیمایی کردند.

به گفته وی حضور میلیونی مردم ایران و کشور‌های مختلف جهان در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و حمایت از این سردار بزرگ و محکومیت جنایت آمریکا، نشان داد جبهه مقاومت پشتوانه قوی در سراسر جهان دارد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: هرچند دشمن تلاش زیادی کرد تا شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تروریست معرفی کند، اما شهادت این سردار بزرگ و تشییع باشکوه و راهپیما‌هایی که در سراسر جهان برگزار شد به همه ثابت کرد سردار سلیمانی مدافع صلح و ضد تروریست بود.

حجت الاسلام شاه فضل با تقدیر و تجلیل از حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر مطهر سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: ما به خاطر داشتن چنین شخصیت‌هایی و چنین مردمی که در چنین حوادثی خون شان به جوش می‌آید باید شکرگزار خدا باشیم و به خود ببالیم.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که شهید بهشتی یک امت بود، افزود: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک امت و یک ابر امتی بود که فقدان او سبب التهاب جهانی شد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: آمریکا بعد از ترور فرماندهان جبهه مقاومت که فکر نمی‌کرد این اقدام جنایتکارانه تا این اندازه برایش هزینه داشته باشد چرا که خواب از آمریکایی‌ها گرفته شده و هرلحظه در انتظار انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام شاه فضل افزود: همه پایگاه‌های آمریکا در اطراف در تیررس موشک‌های ایران قرار دارد و آمریکایی‌ها وحشت زده نگران نوع انتقام و انتقام سخت ایرانی‌ها هستند.

وی افزود: بعد از ترور سردار سلیمانی آمریکایی‌ها ۱۶ کشور را واسطه قرار دادند تا ایرانی‌ها کاری نکنند یا اگر کاری هم می‌کنند یکی از سران آمریکا را ترور کنند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات