۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۳۹۸۰
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

انتقام ایران از آمریکا بسیار سخت خواهد بود

انتقام ایران از آمریکا بسیار سخت خواهد بود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: زودی ما انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حبیب شهسواری در رابطه با مطالبه عمومی انتقام سردار سلیمانی اظهار کرد: به‌زودی دشمنان و بدخواهان سیلی محکمی از رزمندگان اسلام در سراسر جهان خواهند خورد و افول آنان را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: صهیونیسم پلید بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی، زنگ زوال سریع‌تر رژیم نامشروع صهیونیستی را به صدا در خواهد آورد و جهان اسلام متحدتر شده تا انتقام سختی از آمریکا و اسرائیل بگیرد.

شهسواری با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشورهای آزادیخواه به پشتوانه تفکر سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز تمام دنیا شاهد است که آن موج بزرگی که شهید سلیمانی در جهان اسلام و دنیا علیه استکبار ایجاد کرد، زمینه ایستادگی بسیج مردمی در برابر امریکای جنایتکار و حامیانش را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: به همین علت سردمداران کفر به دنبال ضربه زدن به سرداران رشید سپاه از جمله سردار شهید سلیمانی بودند تا به خیال خام خود جلوی روشنگری و بصیرت افزایی ملت‌های منطقه را بگیرند.

سردار شهسواری با بیان اینکه شهید سلیمانی آرزوی شهادت داشت و شهادت بزرگی نصیبش شد افزود: مرگ در بستر برای مرد با عظمتی چون سردار سزاوار نیست، او را باید در ردای شهادت تا خدا بدرقه کرد در هیئتی که عمود بر زمین باشد و شهادتی که نصیب سردار شد نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین و منفورترین آحاد بشر بود که به‌طور قطع پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همه کسانی که در این اقدام تروریستی نقش داشتند بدانند ساعت شنی مرگشان به سرعت به زمان حتمی انتقام نزدیک می‌شود و سرنوشت خوفناکی در انتظارشان است.

شهسواری، همه آحاد ملت را از هر گرایش و سلیقه به وحدتی استوارتر از گذشته خواند و افزود: امروز همه باید کنار هم باشیم و تحت لوای هدایت‌های ولی امر حضرت امام خامنه‌ای در صراط مستقیم انقلاب گام برداریم.

وی تاکید کرد: بی شک این جنایت هولناک آمریکای جهان خوار به شکلی دندان شکن پاسخ داده می‌شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات